En iyi huylu kedisi idi dünyanın....

25 Nisan 2012 Çarşamba

Sütlü Sabun,Nikah Şekerleri, vs

both; text-align: center;">
Epeydir yoktum ortalarda... Blogger yüzünden.Herşeyi değiştirdiler biliyorsunuz.Bereket bu sabah Oyacan aradı da ona sordum.öğrendim.Telefonda o sayfayı açıp öğretti sağolsun... Kendisine buradan teşekkürlerimi gönderiyorum. Bugün 2,5 Kg Sütlü Sabun yaptım.Bu hafta epey sabun yaptım aslında. Yeşilçay,Biberiye,Bahçıvan ve de bugün de Sütlü. Resimler sırayla: -Sütlü Sabunlar kalıplarında yarını bekliyorlar. -Nihah Şekerleri (?) kargoya verilmeyi bekliyorlar. -Bu da güzel bir Papatya gördümdü.İşte o... Havalar ısınmaya başladı. Epey şiddetli bir kış geçirdik biz Samandıra'da. Begonvil'lerimiz de donmuş yavrucaklar maalesef.. Leylaklar mis gibi kokuyorlar. Yarın onlara doğru bir tur yaparım herhalde.. Şirin ilçemiz Samandıra'mızdan sevgiler...

12 Nisan 2012 Perşembe

Defne Sabunlarımız Kesildi....




Yani ben yaptım diye söylemiyorum bak....

Bunlar cidden süper olmuşlar ağbicim....

Siz de görün istedim..:))

Hava çok güzel bugün,güneş vaaaaar,yağmur kesilmiiiş....

Şampuan azalmış bugün o işe odaklanayım ben.Şampuan 2 günde oluyor,pişmesi var filan da filan yani.

Hepimizin günü güzel geçsin inşallah.

Samandıra'dakinden sevgiler....

11 Nisan 2012 Çarşamba

İlkbahar Telaşları...







Epey ara verdim mecburen..

Bir yandan sebze fideleri,diğer yandan nikah şekeri yerine canlı fideler,sabunlar derken kendimi kaybettim yav...

Bu sabah 2,5 Kg Defne Sabunu yaptım.Yaparken de bugün bloga bir yazı eklesem mi acaba dedim.
Ortalık misler gibi Defne koktu.Bu sabunda Defne Esansı yok,Bu güzel koku Defne Yağı'ndan kaynaklanıyor.Defne yağımız Antakya'dan geldi ve ev yapımı.Tanıdığım bir ailenin üretimi.Artık her yıl onlardan alacağım.Çok güzel koyu kıvamlı bir yağ.
Defne kokusunu sevdiğim için mi bu kadar hoşuma gitti bilmiyorum.

Sonra seralarda dolaştım .
Sırasıyla:

-Salatalık fidelerimiz

-Sardunyalarımız

-Nikah Şekeri Yerine Yaprak Güzelleri

-Nikah Şekerleri için yaptığımız etiketler...Matbaa hizmetleri de vermekteyiz bu arada...

-Defne Sabunları kalıptan çıkmak için yarın sabahı beklerlerken...

2 gündür hava yine çıldırdı.
Ne güzel gelecek kışı 25 çuval kömürle karşılayacaz derken ....
Gürül gürül yakıyoruz valla...

Hepimize güzel bir ilkbahar diliyorum..

Şirin ilçemiz Samandıra'dan sevgiler.