En iyi huylu kedisi idi dünyanın....

17 Aralık 2010 Cuma

Yılbaşı Hazırlıklarımızdan.....





Ortadan kayboldum yine biliyorum..
Fakat iş çok, vakit az...

Bir arkadaşım sokak kedileri için düzenlenecek bir kermeste görevli.
Onun için bir kaç doğal mum hazırlıyorum bugün.Kendisi kaplarını ulaştırdı bize.Biraz da benim sabunlarımdan ekleyip ulaştıracağım kendisine.
Mumların hazırlık aşamalarını görüntüledim.Mum yapımı çok kolay olduğu için görerek bile yapabilir insanlar diye.En önemlisi mumun döküleceği kabın hazırlanmasıdır.İşte bu hazırlık aşamalarını görmektesiniz burada.

Bu Kermes ile ilgili biraz bilgi de vereyim ki belki evine yakın olanlar varsa içimizde giderler diye..

22 Aralık 2010 Çarşamba günü İTÜ Maçka Teknik Üniversitesi'nde yapılacak..

Bu arada biraz da Yılbaşı Tebrik Kartları yapmaktayım.

Evimi de hala istediğim düzene sokamadığım için bir yandan da onunla uğraşıyorum tabii.Ev taşıyanlar ne dediğimi daha iyi anlıyacaklardır.

Hepimiz iyiyiz çok şükür Allahıma.
Bülbül'cük de yeni yerine alışıyor yavaş yavaş..
Bizden haberler böyleyken böyle diyor ve huzurlarınızdan ayrılıyorum ...

4 yorum:

  1. Biz de sana kolaylıklar diliyoruz Mine.

    YanıtlaSil
  2. yaptığın çalışmaların amacı beni çok sevindirdi,umutlandırdı, umarım emeğin karşılığını bulur ve sokaktaki kediciklere birer umut olur...

    YanıtlaSil
  3. öyle güzel bir uğraşınız varki, hem kolaylıklar hem keyifler diliyorum...

    YanıtlaSil