En iyi huylu kedisi idi dünyanın....

2 Mayıs 2011 Pazartesi

Aaaaaaaaaaaaaaa Bloglar açılmııııııışşş...







Bir de döndüm ki ne göreyim...
Bloglar açılmışş..
Valla inanmam zor oldu,fakat tek tek sevdiğim bloglara tıklayıp kontrol ettim..Gerçekten de doğru yav..
Ben 21 Nisan'dan beri Kanada'daydım ,yeğenimin düğününde bulundum.
Ağbeyim neredeyse 42 yıdır orada yaşıyor.
Uçak korkum nedeniyle ilk defa gittim.
Bana sorarsanız dünyanın en uzak yeri derim...))
Düğünden sonra bizi gezdirdiler de..2500 Km de orada yol yaptık valla..
Bu resimler de oradan işte..
-3 gece arkadaşımızın bu güzeller güzeli evinde kalmıştık.
-Düğünden sonra yeni evlileri götüren Limuzin...
-Gezimizde hayran kaldığım The Butchart Gardens....Böyle bir şey olamaz dedik hepimiz..
Fakat adam başı bahçe giriş ücreti 30 dolar olunca demek ki oluyormuş...:))
-Bol bol kar manzarası çektim tabii mecburen.Bir çok yerde karlar hala erimemişti de üzerinize afiyet..
Neyse bu kadar bu Jetlag vaziyetteki arkadaşınıza yetsin bugünlük..
Tekrar görüşmek üzere...
Sevgilerimle.

4 yorum:

  1. ooo hoşgeldiniz!! uçak korkusu ben de de var.nasıl yokettiniz peki??

    YanıtlaSil
  2. Buket Hnm Merhaba,
    Herkes çok rahattı uçakta,ben de onlar gibi yaptım ve önceki seferlerde yaptığımı yapmadım.Yani hiç saate bakmadım.Bir dee içecek getirdiklerinde tercihimi şaraptan yana kullandım...:))

    YanıtlaSil
  3. bende bende soruyorum uçak korkusu ile nasıl başa çıktınız diye... Bir de uzun saatler uçmuşsunuz üstelik...

    Hoş geldiniz bu arada...

    YanıtlaSil
  4. süpersiniz..
    o kadar saat uçmak, bana inanılmaz geliyor..

    bloglar açılmadı, hariçten giremiyorlar, biz birbirimize girebiliyoruz..
    sevgiler..

    YanıtlaSil