En iyi huylu kedisi idi dünyanın....

1 Ekim 2011 Cumartesi

Sonbahar çok güzel....








Biraz ayakkabım çamurlandı ama olsun varsın..Güzel güzel resimler çekti bu arkadaşınız...

-Fil Kulağı bitkisinin kocaman yaprağındaki su damlaları....

-Bu da Nolina (=Şişe Ağacı) bitkisi.
Suyu sevmez,gövdesinin içi su dolu zaten...

-Bu kırmızı çiçekli,yaprakları tüylü olan da Episcia.Yazın dışarda idiler.Yakında seraya girecekler.Kışın seramızın içi anababa günü oluyor.Kaloriferli seramız 1 tane olduğu için herkes oraya koşuyor tabii...

-Bu iki minik Mavi Ladin fidesi ise Mayıs ayında ben Kanada'dan dönerken benimle beraber geldiler.Yeğenimin düğününde davetlilere hediye olarak verilmişti.10 gün valizimin içinde kapalı kaldıkları halde onları yaşattım çok şükür.
Bir tanesi biraz ufak ama o zaten öyleydi..:)

-Mum Çiçeği de durmadan açıyor...

Hafta sonu geldi...
Hafta sonlarımız (yani Pazar günlerimiz)çoğunlukla torunlarımıza endeksli.
Onlar gelecekse evdeyiz.Gelmeyeceklerse başka bir program yapabiliyoruz.
Bu da bu yaşlarda olmanın bir güzelliği diyeyim...

Samandıra'dan hepinize sevgiler....

6 yorum:

  1. mum çiçeğinden almak isterim

    YanıtlaSil
  2. Ne güzel fotoğraflar..Ben de bahçemi özledim:(
    Mum çiçeği bana çocukluk ve gençlik yıllarımı hatırlattı..Annem ve babam çok severler bu çiçeği ve hep bizim evimizde olurdu..Mis gibi kokusuda halen burnumda..Benden de sevgiler Samandıra'ya:)

    YanıtlaSil
  3. mum çiçeği çoook nadir bir çiçektir. Babaannemin evine vardı. biz 10 kuzen beklerdik açacak ve bize hediye edecek diye. Babaannemin değerlisiydi. ondan bize verdiği zaman çok sevinirdik, kime verirse, diğerleri de sırasını beklerdı. Verilince ne olurdu, babaannem bana verdi olurdu. bir minicik çiçek, defterimizin arasına koyar saklardık. çok sık açmazdı o çiçek, bazen aylarca....

    bana çok güzel şeyler hatırlattınız , sevgiler.

    YanıtlaSil
  4. Merhaba Hepsüslüydüm ve Zeynep Hnm.
    Ben de sevdiğim için mum çiçeğini gidip gelip onu çekiyorum..
    Aaa kurutmak iyi fikir valla.Zaten kurutulmuş çiçeklerle yapmak istediğim bir şey var kafamda.Mum çiçeği kurusu da çok hoş alacak.Teşekkür ederim

    YanıtlaSil
  5. Aaa Mum çiçeği kurutmak mı dediniz??
    Çok hoş bir fikir buuu...

    YanıtlaSil
  6. Mum çiçeği bana halamı hatırlatır. Evine girince duyduğum koku ve parkelerdeki mum izleri...Çocukluk anılarımın arasın asaklanmış bir çiçeği bulup çıkarttın sen Minecim bu gün...

    YanıtlaSil