En iyi huylu kedisi idi dünyanın....

11 Şubat 2012 Cumartesi

Kutuptan sesleniyorum...







Sabah 8.00 de Tuzla'dan yola çıkarken kar filan yoktu.Önceden yağanlar da erimişti.Sadece hava sıcaklığı 1 dereceydi..:(

Samandıra'ya yaklaşırken derece -1 oldu.Karlar görünmeye başladı..Veeeee bahçemize gelince de işte manzara böyleydi.

Sadece o Çuha ve Begonya resimlerini sera içinde çektim...

Kuzey kutbu tabii daha soğuktur ama Samandıra da Istanbul'un kuzey kutbu değil mi?

Biraz sonra kömürcü arkadaş 1 Ton daha kömür getirecek.Sadece 8 çuval kömür var şu an.Bu sene biz bu kömürcü arkadaş ile ortak olsaydık keşke yav...

Kalorifere ek olarak serada 2 tane soba sabah:8.00 akşam:17.00 arası yanmakta.Benim odamdaki elektrikli radyatör de ben geldiğimde hemen çalıştırılıyor...
Bekçiler de evlerinde kalorifere ek olarak kömür sobası yakmaktalar...

Yani enerji için epey para sarfetmekteyiz vallahül azim..:))

Allah beterinden saklasın inşallah..

Samandıra'dan sevgiler arkadaşlar...

5 yorum:

  1. Kolay gelsin arkadaşım, zor senin işin. Biz kendimizi ısıtamazken sen bir de bitkileri hayvanları ısıtıyorsun ilave olarak. Ne diyeyim Allah yardımcın olsun, kesene bereket versin, bir an önce bahar gelsin:)

    YanıtlaSil
  2. :))Çok haklısın Mine Hanımcım, bitsin artık bu karakış..Bahar gelsin bahar.Bu kış cebe de zarar bünyeye de..Sevgilerimle Zehr@

    YanıtlaSil
  3. İstanbul'da bahar havası var bugün. Isı farkına şaştım.

    YanıtlaSil
  4. Dün burnumuzun ucu dondu sandık, bu gün bahar havası... Yani havalarda da memleket havası çalıyor yani dengesiz

    YanıtlaSil
  5. Mine Hanımcım
    Anne kafamda bit var yazar Tarık Akan'ı kazandırmıştı bize ma arkası gelmedi. Kitaptan çok etkilenmiştim ben.

    YanıtlaSil