En iyi huylu kedisi idi dünyanın....

13 Mart 2012 Salı

Boş duranı kimse sevmez derdi anneciğim...






Yine biraz kayboldum ama valla hiç boş durmadım bak...:))

Sabunlar yaptıııııım...Örgüler ördüüüüüm...
Çok faydalı işler yaptığımı sanmaktayım...

Bugünün ürünü de Yosun Sabunu oldu.
Geçen yaz fakülte arkadaşlarımızla yıllık buluşma Riva'da olduydu.
Denizden topladığım Yosunlarım daha bitmemişti.Stok da azalınca bugün bunu yaptım.

Bu yaz kısmetse devre toplantımız Kıbrıs'ta olacak.
Daha önce hiç gitmedim.
Bakalım Kıbrıs'ın denizinden , sahilinden ve de ağaçlarından neler bulup da toplarım artık...

Hayırlısı ile şu ilkbahar bir gelse de biz de kömür tüketmeyi durdursak ne hoş olur...
6 çuval kömür kaldığını da az önce müşahade etmiş bulunmaktayım bu arada:(
Bu çuvalların üzerinde 25Kg olduğu yazıyor fakat bazıları 19-21Kg olabiliyor.Bunu anladığımız(?) günden beri tüm çuvalları basküle bindirip paranoyak gibi bakıyoruz kaç kilo acep diye...
Kömürcü arkadaşımız bize her seferinde 40 Çuval getirip bu 1 Ton demesin o zaman değil mi?
İşte yoksulluk insana neler yaptırıyor arkadaşlar.

Bunu alamayanların da olduğunu düşünerek halimize şükrediyorum.

Güzel Samandıra'mızdan sevgilerimle...

4 yorum:

  1. merhabalarrrrrrr
    bitki yetistirme isine benide alirmisinizz??????
    hayata tekrar gelirsem muhakkak bir seram olurdu:)
    kolay gelsin diyorum,bahceme kaciyorum

    YanıtlaSil
  2. bu kış çok uzun ve yorucuydu. Tabi sizin için çok daha sıkıntı verici olmuştur.

    Yosunlu sabun çok kullanmıştım bir ara ama sizinki kadar doğallarmıydı şimdi endişeliyim. Kendi ellerinizle topladığınız yosun sabunlarda daha ne olsun.

    Samandraya selamlar sevgiler bizden de...

    YanıtlaSil
  3. canım merhaba sabunlar güzel olacağa benzer.baharın bir an önce gelmesi ennn büyük temennim.ne kadar yolculuk yapsamda keyif vermedi bana bu kış.sevgiler

    YanıtlaSil
  4. Mine Ablacığım, Köyceğiz'den istediğin bir şey varsa gönderebilirim, bahar geliyor, etraf yeşeriyor, kimbilir sen olsan neler bulurdun doğadan... Ben o kadar anlamam ama, okaliptüs, çam ve sığla ağaçları çok burada. Erikler açtı, yakında portakallar da açar. Senin için yapabileceğim bir şey varsa seve seve, lütfen aklına gelen bir şey olursa söyle...
    Sevi

    YanıtlaSil