En iyi huylu kedisi idi dünyanın....

1 Mayıs 2012 Salı

Papatyalar,Erguvanlar,Karanfiller....

Hava biraz serin bugün... Epey dolaştım etrafta fakat fotoğraf makinamın şarjı bitince azcık resim çekmiş oldum...(( -Papatyalar.. Bunlar bodur papatyalar,çok yıllıklar..Beyazı ve gülkurusu rengi var bizde.. -Erguvan... Sevgili Ekmekçikız için çekildi... -Ters Dut.. Çok şirin geldi gözüme ondan sebep çekildi.. -Adaçayları... -Bunlar da eski tip mis kokulu Karanfillerimiz. Kuzguna yavrusu şahin gibi görünürmüş..Bunlar da bana öyle görünüyorlar valla.. 2 gündür Osman Müftüoğlu'nun tavsiyesi üzerine su içme yarışına girmiş bulunuyorum. Masamın üzerinde bir şişe su ha bire içiyorum.. Tabii sonucunda da WC ziyareti.. Fakat devam edeceğim...Azimli ve kararlıyım ağbicim dermişimmm... Samandıra'mızdan sevgiler...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder