En iyi huylu kedisi idi dünyanın....

8 Ağustos 2012 Çarşamba

4 Adet Bayram Kartı.....:))






Dün 16.15 civarı Tuzla'ya vardım ki ne varayım....Posta kutucuğumuz (mini boy kendisi)dolup taşmış bile yav..:))
4 tane Bayram Kartı ve 1 tane de cep telefonu faturası gelmemiş mi??? O gelen 4 karta çok sevindirik oldum..Cep Faturası için aynı şeyi söyleyemeycem...
Gönderen tatlı arkadaşlara buradan çok teşekkür ediyorum..
Onlar kendilerini bilirlerse de ben yine de resimledim kartlarımı..
Kartı ulaşanlar:LEYLAK DALI
SANAT NOTLARI
Stupid Little Things (FERMINA DAZA)
DIŞAVURUM

3 Tanesi de pullu hem de...
Leylak Hanımın yolladığından da çok şirin bir hediye çıktı..
Ben de artık uyuzluğumu rafa kaldırıp kart işime odaklanacam bu hafta...

Samandıra'daki tembel arkadaşınızdan çok çok sevgiler....




Hiç yorum yok:

Yorum Gönder