En iyi huylu kedisi idi dünyanın....

3 Nisan 2013 Çarşamba

Bir Garip Geldi...

Pazar günü fidanlığa gelmeme günüm olduğu halde geçtiğimiz Pazar arkadaşlardan telefon gelince saat:15.30 civarında buraya damladık mecburen.Gelmem şartmış hakkaten de.Onların halledeceği işler var,benim halletmem gerekenler var.Bu da öyle bir şeydi. Pazar sabahı bizim buraya şu resimlerde gördüğünüz arkadaş topallayarak gelmiş. Ne kadar perişan olduğunu ağlamadan anlatmam mümkün değil. Boynunda çok kalın bir zincir var.Gözleri kan çanağı gibi kıpkırmızı.Bakışları...Hele bakışları... Bir hayvan bundan daha melül bakabilir mi acaba? Ağzı dili olsa kimbilir neler anlatacak? Ama tabii inanıyorum ki öbür dünyada onlar da konuşacak ve her şeyi anlatacaklar.. Yemeklerini güzel güzel yiyor,gözleri normale dönüyor.. Daha boynundaki o iğrenç ötesi zinciri çıkaramadım ama yakında..Birbirimize iyice alışalım da hele. Tüm gün yatıyor,yemeği gelince kalkıyor. Bakışlarındaki korku da geçerse çok iyi olacak. Birden köpeklerimizin sayısı 6 oldu ama ne yapsaydım? Ben de kovsa mıydım onu?

9 yorum:

  1. Cennetliksin sen.. O zavallıcığı o hale koyanlar bin beter olsunlar dilerim.

    Bilerek,hissederek sana gelmiştir o. Bundan evvelkilere nasıl baktığını o da biliyordur. Allah senden razı olsun Mine'ciğim.

    YanıtlaSil
  2. Yazık şu masum canlara...:( Hiç mi vicdan yoktur bu insanoğlunda? Cevabı yok ne yazık ki.Yüreğine sağlık.

    YanıtlaSil
  3. ne kadar masumlar ya , apayrı seviyorum ben hayvanarı

    YanıtlaSil
  4. demişsiniz ya öte dünyada konuşacaklar diye. zavallıcıkların çığlığında başka bir şey duyulmayacak zaten. insandan daha vahşi yaratık yok ki şu zavallı yeryüzünde :(

    YanıtlaSil
  5. sizle yolları kesiştiği için çok mutlu oldum,teşekkürler

    YanıtlaSil
  6. Ah canım yaaa:((kimbilir neler yaşadı? Kimbilir güvenip sokulduğu kişiler ona ne yaptı? :( düşünmek bile istemiyorum:( Alla'm sokaklarda ne kadar çok psikopat, tinerci, manyak var:( hakikaten cennetliksiniz, Allah bu iyiliklerinizin karşılığını size yine iyilik olarak geri döndüreceğine eminim..yüreğinize sağlık

    YanıtlaSil
  7. Hayır tabii ki kovamayız . Bu gariplerle insanoğlunun ne alıp veremediği var bir anlayabilsem!

    YanıtlaSil
  8. Sevgili Dostlarım,
    Bir de o bakışlarındaki acıyı yok edebilsem daha da mutlu olacağım..O kadar bitkin ki, ipeğim o benim...

    YanıtlaSil