En iyi huylu kedisi idi dünyanın....

25 Temmuz 2013 Perşembe

Merhaba...

Çok ara verince de giriş zor oluyor. Bu yaz bizde Leylek Havada Görme durumu var biraz.. Önce Datça,sonra da Gökçeada.. Gökçeada görmeye can attığım bir tatil yeriydi. Can attığım kadar da varmış ama gerçekten.Bu kadar enteresan bir yer beklemiyordum. Çok etkilendim diyeyim en iyisi..Hakkaten çok çok etkilendim. Her yer tarih.. Herkesler hayvanlarını salmış ortaya.Keçiler,oğlaklar,kuzular koşuşuyor.. Mesela bir tarihi Çamaşırhane gezdik.Orası hala da kullanımdaymış.Artık evlerde tam otomatik çamaşır makinaları var diyecek olduk.Büyük çamaşırlarını (yorgan,battaniye gibi) getirip yıkıyorlarmış orada komşular güle oynaya birlikte.Çamaşırhanenin içinde de kaynak suyu var.O kadar lezzetli bir su içtiniz mi bilmiyorum. Çektiğim resimler benimle seyahate gelen bilgisayarımda yüklü.. Yarın size Gökçeada'dan biraz resim göstereceğim. Sadece ulaşımı biraz zahmetli bir ilçe.Onun dışında görmemeniz bir kayıp bence. Buraaki resimler de benim yokluğumda çılgınca coşan İpek çiçeklerimiz,Karides çiçeği bitkisi,Karadenizlilerin üzümü henuz koruk halindeyken,ve de bir sanat fotosu:Deve dikenine arı konmuş şeklinde... Şimdilik böyleyken böyle diyorum ve müsaade istiyorum.. Güzel Samandıra'mızdan çok çok sevgiler...

4 yorum:

  1. Mehaba Mine Hanım,
    Ben de sizin gibi bir yere gittiğim de en çok bahçemi özlüyorum,çiçeklerime bir şey olur diye ödüm kopuyor.Benim kokulu üzümler ( İsabella ) renklenmeye başladı.Sevgiyle kalınız.

    YanıtlaSil
  2. Tabii Abdülkadir Bey,sizin bölge daha erken ürün verir iklim sebebiyle..
    Bu üzümün genizde bıraktığı aroma çok özel..
    Sağlıklı,güzel günler dilerim.

    YanıtlaSil
  3. Yine ruhumu okşayan güzel görüntüler.:) Şimdi de Gökçeada resimlerini bekliyorum. Ben hiç gitmedim ve merakımı sizle gidereceğim.:) Sevgiyle kalın.

    YanıtlaSil
  4. Teşekkürler Nigün Hanım.

    YanıtlaSil