En iyi huylu kedisi idi dünyanın....

10 Haziran 2010 Perşembe

Kabaklar,Salatalıklar....




Bu sabah ilk iş sebze bahçemize gittim.Çamurdan kaç gündür gidemiyordum.
Ben görmeyeli epey serpilmişler.Kabaklardan 2 tane kopardım.Salatalıklardan 4 tane.
Akşama cacık yapacağım.
Bu sene sebze ektiğimiz yeri değiştirmek zorunda kaldığımız için başında çok üzülmüştüm fakat şimdi görüyorum ki çok iyi olmuş .Eski yerin toprağı mı kötüymüş ne..Burada bütün sebzeler daha neşeli gibiler şu an maşallah.Boylanmışlar bayağı.Bu yağmurlar da iyi gelmiş anlaşılan.Bize kalsa pek güzel suladığımızı söyleyemem..:)
Sebzeliğimizi değiştirmemizin sebebine gelince:
2 sene evvel bizim arazinin ortasından bir cadde geçti !!
Biz epey mağdur olduk bu durumdan.17 tane ağaç gitti.20 tanesini kurtarabildik.Temmuz ayı olduğu için bu ayda yerden sökülen ağacı çok zor tutturursunuz.Tam caddenin ortasında bizim havuzumuz vardı ,içinde de Nilüfer'lerimiz ve balıklarımız..
O günü hiç unutmuyorum.Balıkları hepimiz kepçelerle alıp diğer havuza koşturuşlarımızı filan..Benim kafamda bir yemeni..Kepçe çalışıyor,toz,duman...
Açılan çitlerden içeri dalan davetsiz misafirler mi istersiniz...
Allah bir daha göstermesin... kimseye...
Bugün epey lafladık..
Hoşçakalın hepiniz...

3 yorum:

  1. yani kamulaştırıldı mı off çok kötüymüş geçmiş olsun
    yukarıdaki kedi çok tatlı çooook

    YanıtlaSil
  2. ben de takıldım kediye :)
    akşamları hediye mamalardan yutmak için benim balkona gelen böyle bir yaramaz var. yakalıyorum her seferinde yoğuruyorum.
    giden araziye ve ağaçlara üzüldüm ama siz oradasınız ya.

    YanıtlaSil
  3. Evet çok şükür henüz buradayız....
    O sarı kediye gelince:benim değil...
    Ama olmasını isterdim...Evdeki 5 nufusa rağmen...

    YanıtlaSil