En iyi huylu kedisi idi dünyanın....

21 Haziran 2010 Pazartesi

Passion Fruit,Dağ Fındığı ve Arda Kardeş....




Dün Pazar'dı ve evdeydim ben.Güzel torunum da geldi..
-Bize tropik bir meyve geldi hediye.Passion Fruit...
Bu bizim Çarkıfelek var ya hani Passiflora yani.Onunla aynı familyadan bir meyve..Kokusu çok hoş ve suyu da epey lezzetli.Ben onun çekirdeklerini ekeceğim,o sebepten sabah buraya getirdim.Bakalım yetiştirebilecek miyiz burada...
-Bizim bekçimiz Sivas -Hafik'li.Hafik'in bir dağ köyünden.3 yıl önce yıllık izninde köyünden dönerken dağ fındıkları getirmişti bize.Küçük fakat çok lezzetli oluyorlar.
Bir kısmını ekmiştik onların.Geçen sene de birini saksıdan çıkarıp yere diktirdim.
İşte o serseri bu yıl 8 tane fındık yapmasın mı? Bakın çok şirinler...
-Bu da yaramazların kralı Arda..
Bekçimizin oğlu oluyor kendisi..Dolaşırken bile sürekli bir şeyler koparır..Hiç boş yok yani..:)
Umarım yavaş yavaş öğrenir.Yoksa okul çağı gelince epey canı yanacaktır bu sebepten..
Yağmur sebebiyle ortalık epey serinledi allaha şükür..Dün öğlenki o boğucu sıcak yokoldu maşallah diyeyim..Aman diyeyim hatta..:)
Hoşçakalın...

3 yorum:

  1. Mine'ciğim,
    Bugün aldığım ikinci muhteşem haber bu. O fındıklar altın değerinde biliyor musun? Biliyorsun tabii bilmez misin. Onun için dikiyorsun ya o güzelim ağaçları. (Geçen yıl diktiğimiz ters dut ağacımdan meyve yedim bugün. Hayatta hep bir ters dut ağacım olsun isterdim. Oldu işte. Çok yaşasın. Hepsi.)

    YanıtlaSil
  2. Tijen'cim,
    Ayrıca da o fındıklar biraz küçümencik oldukları halde nasıl lezzetliler hayret yani...Bazı kuruyemişçilerde ufak fındıklar görüyorum ,ama hiç almadım.Yoksa bundan mı onlar?
    Bizim fidanlıkta çalışan elemanların izin dönüşü getirdikleri epey bitki oluştu zaten.Mesela geçen yaz da Hendek'li bir kızımız oradan dağ çileği fideleri getirmişti.Onlar da ürediler epey.Sevgilerimle..

    YanıtlaSil
  3. Arda ya bahçe yaramış.Maşşallah.İnşallah meyveniz tutar ve yetişir.

    YanıtlaSil