En iyi huylu kedisi idi dünyanın....

2 Temmuz 2010 Cuma

2 Yeni Sıvı Sabun...


Bugün sabah web sitemize Doğal Sıvı El Sabunlarımızı ekledik.
Bu Sabunlar nerdeyse 1 yıldır varlar fakat pompalı şişe,etiket vs için epey vakit geçti.
Kısmet ancak şimdi imiş.
İçlerinde kimyasal yok.
Renkleri bile gıda boyası ile verildi.Yeşil olan Çay Ağacı Yağı (=Tea tree Oil ) ile kokulandırıldı.Mor olan ise Lavantalı.

Hava müthiş nemli ve de sıcak burada.
2 gündür fena halde dondurma'ya dadandım.Birazdan eve gideceğim ve sanırım yine bir dondurma beni bekliyordur..Eee fazla bekletmiyim garibi değil mi ama?

16 yorum:

  1. Aşk olsun, İyi ki Burcuya yorum yazdınız da blogdan haberim oldu..Nasıl kaçırdım anlamadım ki :(
    Yine de çok sevindim sizi buralarda gördüğüme :))
    Hoşgeldiniz..

    YanıtlaSil
  2. Sevgili Asortik,
    Nisan ayından beri buralardayım işte..
    Bana iyi geldi sanki yazmak...
    Sevgilerimle...

    YanıtlaSil
  3. Üzülme Asortik kızım... Sen İstanbul'a geldiğinde,el-ele tutuşup mekâna gideriz.Kendisi ile de kanlı-canlı tanışırsın.Ayrılmak istemeyeceğinden emînim.

    Mine'ye her şey için teşekkürler.

    YanıtlaSil
  4. Ece'cim,
    Benim için çok keyifli bir gündü..Tekrarını isterim doğrusu...

    YanıtlaSil
  5. sayfanızla yeni tanışıyorum. Katkı maddesi ve kimyasal kullanmadan çikolatalar, pastalar, kurabiyeler ve tabi ki yemekler yapıyorum.
    Sıvı sabunlarınıza gıda boyası koyunca o boya ellere çıkmıyor mu? çünkü şeker hamurlu pastada kullanırken her bir yerimizi boyuyor bu gıda boyaları? merak ettim..
    çok hoş bir blog olmuş. bundan sonra takipçinizim.. ellerinize sağlık..
    sevgiler..

    YanıtlaSil
  6. İpeksi Tatlar merhaba,
    Hoşgeldiniz.
    Bizim kullandığımız gıda boyası SIVI ve eser miktarda olduğu için hiç boya salmaz.
    Sizin uğraşınız da çok hoş..Takip edeceğim..

    YanıtlaSil
  7. mükemmel bir blog. okurken hayretler içinde kaldım.

    sıvı sabunlar hakkında bir sorum olacak. "sıvı sabun elde etmek mümkün değildir (veya çok zordur), sıvı sabun diye satılan her şey aslında deterjandır" şeklinde bir şey duydum. neye dayanarak söylenmiş olabilir bu? görüyorum ki siz alasını yapmışsınız.

    YanıtlaSil
  8. Aslı hanım merhaba,
    Hoşgeldiniz.,doğal sıvı sabun yapımı zor değildir.Evet maalesef marketlerde satılanların çoğu deterjan bazlı sıvı sabunlardır.Elinizi durulamanız epey zordur onlarla.Hep yapış yapış gibi kalır elleriniz.Önce bitkisel yağ kullanmak istemezler pahalı diye.Genellikle hayvan içyağlarını tercih ederler ucuz olmasından dolayı.Sonra da daha çok köpürsün diyee,daha çok kokulu olsun diyee,raf ömrünü uzatmak içiiin,daha parlak ve albenili bir rengi olsun diyee....basarlar kimyasalları...Doğal sıvı sabun yapımı esnasında 4-5 saat kadar sabunu pişiriyoruz.Bu deterjan bazları ile yaparsanız pişirmeye de gerek yok.Yani enerjiden de tasarruflu oluyor..:( Çok karlı..Çoooooooooook..
    Sevgilerimle....

    YanıtlaSil
  9. müthişsiniz :)

    sanal marketinize hemen üye oldum. aslında kurs olayı çok şahane ama dört kişi toplamak zor :)

    YanıtlaSil
  10. Aslı Hn. sizi başka bir gruba katmaya çalışırız..Merak etmeyin..

    YanıtlaSil
  11. Mine hanım,
    sayfanızı tesadüfen gördüm ve inceledim.Sıvı sabun konusunu okuyunca size bir sorum olacak.Ben ne zaman piyasada satılan sıvı sabunla ellerimi yıkasam hemen ellerimde kaşıntılı içi su dolu kabarcıklar oluşuyor.Kalıp sabun kullanmaya çalışıyorum ama artık her yerde kalıp sabun bulunmuyor.Ben ne kullanmam gerekiyor.Cevap yazarsanız çok memnun olurum

    YanıtlaSil
  12. Merhaba Adsız...
    mineflora@yahoo.com adresime bilgilerinizi bırakırsanız size bizim doğal(gerçekten doğal ama)sıvı sabunumuzdan denemeniz için bir şişe yollarım.Kullanır bakarsınız.
    Marketlerde satılanların içinde 4 tane kimyasal var.Onlardan bazıları sizde allerji yapıyor demek ki..
    Mine Özgür

    YanıtlaSil
  13. sitenizin linkini yazar mısınz??

    YanıtlaSil
  14. deterjan bazları ile yaparsanız pişirmeye de gerek yok yazmışsınız nerden bulabiliriz
    sabun bazı değil demi ve ellerinize sağlık çok güzeller

    YanıtlaSil
  15. Merhab a Adsız,
    Sodyum Lauril Sülfat,Metil Paraben...
    Kimyevi Madde satanlarda bulursunuz...

    YanıtlaSil