En iyi huylu kedisi idi dünyanın....

20 Aralık 2010 Pazartesi

Tuzla'dan...




Bugün öğleden sonra eve geldiğimde posta kutumuzda bir şey yoktu.
Sonra ben evden çıkıp burada yakında oturan bir arkadaşımı ziyarete gittim.
Döndüğümde biraz resim çekeyim dedim.Resmi çekerken baktım postacı bir zarf getirmiş fakat zarf büyük olduğu için bizim posta kutumuza sığmamış vee o da çam ağacımızın altına bırakıp gitmiş..Allahtan yağmur yoktu bugün..Resimde ağacın altındaki sarı zarf görünüyor işte.Zaten ben de resmi çekerken gördüm....
Teşekkürler Leylak Hnm.cım....
Sonra arka bahçeye geçip kedilerin barınağını (!) görüntüledim.
Nasıl olmuş barınakları?

1 yorum:

  1. barınakları çok iyi olmuş bu yağmurdan kardan bir nebze olsun korunurlar ellerine ve yüreğine sağlık.. keşke herkes ufak ta olsa bri şeyler yapabilse... sevgiler...

    YanıtlaSil