En iyi huylu kedisi idi dünyanın....

4 Aralık 2010 Cumartesi

Tuzla'daki Turunçgillerimiz...






Bugün eve öğleden sonra erkenden geldim.Haftaya hava bozacakmış madem ben de bu güzel günün tadını çıkarayım bahçede dedim..
Hakikaten ılıcıık bir hava var Maşşallah..
Bu hafta 2 teklif verdik,eğer onlar olursa demek biz kar altında çalışacaz...:(
Tabii tahminler doğru çıkarsa...
Tuzla'daki bahçemizde baktığım sahipsiz kediciklerime de arka bahçede bir Pergola (!) yaptırdım geçen hafta.Bence çok şirin oldu.Çatısı yeşil Şingıl filan...:)
Evvelden,yani biz bu eve kesin dönüş yapmadan önce,komşum o kediciklerime bizim terasımızda yemek ve su veriyordu.Sağolsun...Ama biz gelince evdeki amca(!) onlara başka yer bulmamı rica(!) etti.Ben de bu nazik ricasını kıramadım ve de arka tarafa bu şipşirin Pergola'yı yaptırdım.Yarın onun da resmini koyarım buraya.Şimdi üşendim tekrar aşağı inmeye.

-Limon şaşırıp çiçek açmaya başlamış zavallıcık.Haftaya görür o gününü...
-Bu da Ağaç Kavunu..Kabuklarından nefis Reçel oluyor.
-Bu da Portakal'ımız.İyice sararsınlar toplayacağız.7 tane meyvesi var garibin.
-Bu da Kumkuvatımız...Oyaaaa....

Yarın Tuzla'nın Pazarı var.Biz de 2 haftadır gidiyoruz .Taze kış sebzeleri alıyorum.Geçen hafta da köy yumurtası aldık.Yumurtalar çok güzel çıktılar.Satıcı
kadın onları tek tek samanların içinden çıkardı,çok şirindi.Yarın yine yumurta alacağım tabii.
Buraya taşınmadan önce hiç Pazara gidemiyordum.Bu iyi oldu,çok özlemişim pazarı.

Herkese güzel bir haftasonu dilerim.

2 yorum:

  1. ayvalıktaannemlerin bahçesindeki ağaç kavununu uzun süre ne bu diye merakla incelemiştik.o kadar çok meyve veriyorki,babam ne yapacağını şaşırıyor.annem de bol reçel yapıyor ama tadı tam reçel tadını tutmuyor.yinede ağacı çok güzel görünüyor. iyi hafta sonları ve iyi pazarlar.

    YanıtlaSil
  2. Limon mandalina portakal çiçeklerinden şerbet çok güzel oluyor Minecanım. Geçen... uffff hayır önceki yıl altına gazete yaydım. Üzerine dökülen çiçek yapraklarından senin mürver tarifinle yaptım. Benim mandalina ağacı minnacıktı... Buna rağmen harika oldu. Aklında ve afiyet olsun.

    Bülbülü burnundan öp olur mu benim için?

    YanıtlaSil