En iyi huylu kedisi idi dünyanın....

31 Ocak 2011 Pazartesi

Herkes üşümüüşş....








Merhaba buz gibi Samandıra'dan...
Kar yok ama soğuk var.

-Bunun adı Clivia.Zambak da deniyor.İç mekan bitkisi olup bu aylarda çiçek açıyor.
Çiçeği epey uzun kalıyor üzerinde.

-Bunlar da seranın içinde muhtelif yerlerde konuşlanmış kedi nufusumuz.
Sıcağı seviyorlar galiba..:))

-Çuhalar da soğuğu seviyorlar...

Bu aralar yazacak konu sıkıntısı çekiyorum nedense.
Yazlık çiçeklerin tohumlarını ekiyoruz.15 gün sonra da Sebze tohumlarımızı ekmeğe başlayacağız.Durmadan kömür alıyoruz soğuklarla baş edebilmek için.
Durumumuz budur işte.
Yine de Allaha şükürler olsun ki sağlıklıyız...
Sevgiler herkese Samandıra'dan.

3 yorum:

  1. Kolay gelsin bana mutfakda sebze yetiştirten can.

    YanıtlaSil
  2. merhabalar efendim..
    blogunuzu yeni keşfettim ve severek epey okudum geriye dönük olarak..
    sabunlarınızı özellikle de çiçek şeklinde kalıplara konmuş olanlara bayıldım..bitane bıttım sabunu edinmek istiyorum ama doğallıklarına güvenemedim şimdiye dek..sizin blogunuz ve içtenliğiniz beni şevklendirdi..nasıl alıyoruz,tek adet alabiliyor muyuz,öğrenebilir miyim?
    sevgiler, bana da beklerim..

    YanıtlaSil
  3. Clıvıa ya bayıldım.Gerçekten çok soğuk istanbul.Kediler bizim garajda da hangi araba yeni gelmişse onun sıcak kaportasının üzerine hemen seriliveriyorlar ısınmak için..

    YanıtlaSil