En iyi huylu kedisi idi dünyanın....

2 Şubat 2011 Çarşamba

Sümbüller,Kekik Çelikleri vs...






Bugün yine keskin bir soğuk var burada...Fakat güneş de çok güzel parlıyor.Güneş odanın penceresinden çok güzel ama dışarı çıkınca hiç ısıtmıyor nedense...

Sera'ya girince oooooohh oluyor insan..Hem Kalorifer,hem Soba çok hoş...

-Baktım da Sümbüllerin bir kısmı galiba 14 Şubat'a yetişecek gibi...Ne dersiniz?
Böyle günler bu işi yapanlar için çok mühimdir valla.Çiçek sevmez halkımız böyle günlerde biraz bizi de hatırlayıp gelirler(di).
İnşallah bu yıl da öyle olsun diyorum...:))

-Bunlar da Kekik Çeliklerimiz.Sıcak serada daha çabuk kökleniyorlar.

Katmerli Cam Güzelleri açmaya başladılar artık.Ne diyeyim:Onların da şansı açık olur İnşallah.

-Bu da tam odama dönerken yolda gördüğüm Ladin'in bir dalı.Üzerinde yağmur damlaları vardı ama çok iyi görünmemiş ne yazık ki.

-Bu sabah gelirken radyoda Defne J. Foster'i duydum ve moralim bozuldu.Çok üzüldüm gencecik bir anne.Allah arkada kalanlarına sabır versin.Onun da mekanı cennet olsun inşallah.Radyoda evvelki yıllarda harika bir şaka programı yapıyordu.Şimdi de onu hatırlayıp tekrar hüzünlendim ben..Allah kimseyi evladından yakmasın ya rabbim...

-Dün sabah buraya kar yağdı biraz.Şimdi sadece bazı çatılarda kalmış...

Hepinize Sağlık ,Mutluluk ve Güzel Günler dileyerek kaçıyorum ben..

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder