En iyi huylu kedisi idi dünyanın....

14 Haziran 2011 Salı

Küpe'ler ve de Nilüfer'ler...







Bugün en çok havuzun yanında oyalandım.
-Nilüfer'lerimiz açmış çok hoşlar.Beyaz da vardı ama onu çekmedim.
Fazla resim ekleyip de sıkıntı yaratmayım dedim...

Nilüfer'in açık pembe olanında bir böcek vardı.İşte onu da görmektesiniz..:)
-Bunlar da benim Nane'lerim.
Bazan öğle yemeğinde sandviç yapıyorum da.İçine de peynir,domates ve de Nane dolduruyorum,çok severek yiyorum.Tavsiye ederim.Bazan haşlanmış yumurta da...
-Bunlar da Küpe çiçekleri.
Bazılarını büyük küplere ektik.
Beyaz çiçeklisi de çok hoş değil mi?

Bir kaç gündür genç bir arkadaşımla birlikte Atölye'yi şıkır şıkır yaptık biz.
Onda fazla 2 dolap varmış,bize getirdi sağolsun.Onların içine de ortalıktaki malzemeleri koyduk.Harika oldu valla.
O da sabun yapmayı seviyor.Artık yarın fırsatımız olursa bu cici Atölye'mizde siftah yapacağız beraber.
Bebeklere hitabeden bazı kalıplar da verdi bana Özlem'cim.
Torunlarım için ne cici sabunlar yaptım ben geçen haftalarda.Onları da buradan göstereceğim size.Belki yarın?
Belki yarından da yakın...Dermişim....:)

Mutlu günler hepimize..

2 yorum:

  1. ah...küpe çiçekleri...
    çocukluğumu hatırlarım nerede bu çiçeği görsem:)
    kolay gelsin...

    YanıtlaSil