En iyi huylu kedisi idi dünyanın....

18 Haziran 2011 Cumartesi

Torunum....






Dün sabah 10.30 da fidanlıktan ayrılıp Gayrettepe'ye gittim.
Torunumun devam ettiği anaokulunun gösterisi vardı ,onu izlemeye..
Profilo AVM deki Tiyatro Salonu'ndaydı.
Bütün veliler gelmişler.
Girişte çocukların yıl içinde yaptığı eserler sergilenmiş.Ben de torunumun eserini size göstereyim dedim.
Oyunlarda da rolleri vardı tabii.
-Pamuk Prenses Oyununda :Üvey Anne (=Kraliçe)
-Adıyaman Folklor Ekibinde
-Bale'de
Gecikme nedeniyle 2 gösteri de yapılmadı maalesef.

Adıyaman ekibinde kızların ellerine kırmızı plastikten testiler vermişlerdi.Çok hoşuma gitti ...Yavrum o testileri almışlar koşuşup duruyorlardı.Epey de başarılı idiler valla.Öğretmenleri sonra çıkıp açıklama yaptı.Asıl performansları kesinlikle bunun çok üzerinde fakat telaş yaptılar dedi.
Bale'de bizimki Siyah Tütü giyen gruptaydı..
Çok şirindiler Maşallah hepsine de.
Ünlü yabancı Müzikallerden de örnekler verdiler ipeklerim.
Ben ilk defa Ana Okulu gösterisi izledim..
Çok duygulandım.
Hepinize tavsiye ederim çevrenizde böyle bir etkinlik olursa kaçırmayın derim.

Mutlu ve keyifli bir haftasonu dilerim hepimiz için.

1 yorum: