En iyi huylu kedisi idi dünyanın....

16 Temmuz 2011 Cumartesi

Oya'lar,Kiwi'ler,İpek Çiçeği v.s...






Oya'lar açmış.
Onları göstereyim diye çıktım odadan,baktım başka şeyler de varmış..
Dolaştım epey.Sıcak da yerinde yani.

İpek çiçeği gördüm birden,ebruli..
Güzel mi?
Bu aylarda artık mevsimlik fideler azalıyor.Önümüzdeki hafta Hercai'leri ekeceğiz tohumdan.Kışlıkları hazırlıyoruz yani yavaş yavaş.
Hazır giyim üreticileri gibi.
Kiwi'leri de gösterelim.
Bu da Çarşamba günü kestiğim Sabun'lar.

Hiç yazasım yok.Evlatlarımız şehit olup dururken kimsenin umurunda olmaması çok acı.O ailelerin ciğerleri cayır cayır yandı.Düşündükçe kahroluyorum.

Benim oğlum 8 ay er olarak yapmıştı askerliğini.Yedek Subay olabilecekken,daha çabuk dönerim diye.Biz de onu 8 ay beklemiştik nasıl heyecanla.
Bu çocukların bazılarının askerliğinin bitmesine çok az gün kalmış,o aileler nasıl bekliyorlardı evlatlarını kimbilir.
Allahım başka kimsenin ciğeri yanmaz inşallah.

Kara bulutların ülkemin üzerinden gitmesi ümidiyle...
Hoşçakalın,sağlıklı kalın,dua edin....

1 yorum:

  1. Antalya' da sürekli etrafımda görmeye alıştığım Ankara' da asla olmayan Oya ağaçları ne çok özlemişim hele bir de beyazları dantel gibi ah ah

    YanıtlaSil