En iyi huylu kedisi idi dünyanın....

27 Ağustos 2011 Cumartesi

Kekik sadece pirzola'ya mı yakışır?





Geçen hafta markette dolaşırken bir kekik gördüm.Üzerinde Dağ Kekiği yazıyor ve Temmuz ayında paketlenmiş.Bu epey tazedir deyip aldım 100gr.lık bir paket.
Doğru onu atölyeye getirmiştim.Evde kekiğimiz var diye.
İşte bu sabah onu kullanarak kekikli sabun yaptım.(Kekikli sabun yüzdeki siyah noktaları yok eder ve yağlı ciltleri de normale döndürür.)
Paketi açınca anladım gerçekten de bu çok taze.Tam pirzolalık,fakat ben koyun veya kuzu eti yiyemiyorum.Eşim ve çocuklarım severler ama.Bir dahaki gidişimde ev için de bir paket alayım dedim.
Kekiği köfteye,fırında patatese vs kullanıyorum.

Sabunu da, kekik kokusunu sevenler için söylüyorum,:Misler gibi kekik kokuyor..

Sizlere de mis gibi ,güzel bir haftasonu diliyor bu Samandıra'daki arkadaşınız.........:)

1 yorum: