En iyi huylu kedisi idi dünyanın....

17 Eylül 2011 Cumartesi

Samandıra'ya Sonbahar Geldi Bile....







Şükürler olsun Allaha bugün o halsiz ve uyuz durumum sanki geçti gibi.
Felaket bir halsizlik ve de nemrutluk yapışmıştı yakama yav..
Bugün daha iyi hissediyorum kendimi ..Sana şükürler olsun yarabbim deyip duruyorum sabahtan beri.Nerdeyse 10 günü geçti hiç sabun bile yapamadım.Bugün yapmayacağım,biraz sonra Oyacan gelecek.Ortalığı topladım,dışarda otururuz.Masayı sildim filan.
Biraz da dolaşıp resim çektim.

-Üzümler (Isabella idi değil mi Lale Hnm.)olmuşlar.
Birazdan öğle yemeğimiz olan Çay+Simit+Beyaz Peynir'e eşlik edecekler.
-Bu da seranın içinden bir kalpkalbe karşı ve diğer arkadaşları.
-Dışarda dolaşırken bu kayısı rengi,hem de kokulu,gülü gördüm beni de çek dedi sanki...
-Porsuk'larda meyveler başlamış.Ama daha yeşiller.Kırmızıya dönünce yine gösteririm.
-Bu da vazife başında bir Salyangoz..:)
Bizim arkadaşlardan birinin deyişiyle:Salyangöz...

Hava ne aşırı sıcak ne de soğuk.Limonata gibi...

Hafta sonunuz da böyle güzel limonata gibi geçsin dilerim...

Samandıra'daki arkadaşınızdan sevgiler...

5 yorum:

  1. sonbaharın tadı bambaşkadır..
    ben çok severim..
    alıp başımı gides gelir kendisine..
    geçmiş olsun.
    sağlığı ve şükürü ne güzel anlatmışsın.
    hep sağlıcakla kal..

    YanıtlaSil
  2. Oh süpermiş. Keşke şimdi orada olup siz ve Oyacan'la çay, simit, peynir, üzüm dörtlemesine ortak olsaydım:) Dilerim günün birinde o da olur.
    İyileşmenize çok sevindim. Sevgiler...

    YanıtlaSil
  3. Teşekkür ederim Zeynep hanım.

    Yaa hakkaten çok hoş olurdu Leylak Hanım.Teşekkürler.
    Sevgilerimle

    YanıtlaSil
  4. Ne hoş,ne güzel..
    Sonbahar en sevdiğim mevsim..
    O rüzgarın tatlı esintisi,alıp götürür beni başka diyarlara..
    Ne de güzel resimlemişsiniz..
    Sağlıklı,mutlu huzurlu mevsimlere..

    YanıtlaSil
  5. Teşekkürler Zeliha Hnm.

    YanıtlaSil