En iyi huylu kedisi idi dünyanın....

1 Kasım 2011 Salı

Meyankökü Sabunu...





Dün yaptığım Meyankökü Sabunu'nu kesmek üzere gelmiştim sabah.

Epeydir arabasızım maalesef.Eş,dost,akrabanın arabasıyla gidip geliyorum işe...
Biraz zor oluyor tabii.Fakat alıştım galiba artık.
Bir de iyi yanı var bunun.
İş için bir yerden çağrıldığımda arabam olmadığını söylüyorum.Beni şoför ile aldırıyorlar...:)Bu sabah da öyle oldu yine.
Aldırdılar (!) buradan,yeni bir iş var da ona bakıp geldim.

Atölyeye dönüşte girebildim.Sabunum iyice kazık gibi olmadan kesebildim neyseki.
Çok sertleşirse aletin telleri kopuyor çünkü..Nereden mi biliyorum???..:))

İşte bu resimdekiler Meyankökü Sabun'ları..
Sedef hastaları için....

Samandıra'dan sevgiler...

2 yorum:

  1. Ellerinize sağlık, ne zevkli bi işiniz var:)

    YanıtlaSil
  2. Ne kadar güzel sabunlar:) Ellerinize sağlık :))) Mutlu olduğunuz bir iş yapmanız ne güzel sevgi ile yapılmış sabunlar:) güzel paylaşımlarda buluşmak dileği ile ...güzel bir bayram geçirmenize dilerim:) İyi bayramlar

    YanıtlaSil