En iyi huylu kedisi idi dünyanın....

20 Kasım 2011 Pazar

Tuzla'da Sonbahar...







Yarın biz Tuzla'ya taşınalı tam 1 yıl olacak...
Tabii Cango'muzu sokaktan bulalı da neredeyse 1 yıla yaklaşmış demektir bu...
Mandalina,Limon ve Portakal ağaççıklarımız maşallah meyve dolu.
Zaten gördüğüm kadarıyla Tuzla turunçgiller için çok uygun bir iklime sahip.
Geçen hafta her iki tarafımızdaki bitişik komşularımıza da göz hakkı(komşu hakkı)olarak Limonlardan hediye ettik...:)
Allaha şükür komşularımızdan yana çok şanslıyız..
Onlar bizden yaşça çok gençler fakat çok uyumlu çocuklar.
Bahçemizde bir de sonbaharda yaprakları kızaran Akçaağaç var.O ağaç çok büyük.Bu sebeple onun sadece çok yakından minik bir dalcağızını gösteriyorum.Ağaç 15 yaşında.Ablam hediye etmişti.
Şu an kıpkırmızı.Uzaktan görünüşü de çok hoş.Fakat üşengeçlikten bahçe dışına çıkmadım..:(
Yine Trabzon Hurması kurutma mevsimi geldi arkadaşlar.Pazardan veya Marketten alınanlardan olmuyor maalesef.Dalından kopmuş olacak.Yani Karpit yüzü görmemiş...
Bizim bir arkadaşımız bahçesinden getiriyor 2 senedir sağolsun.
Geçen yıl ben de bahçemize küçük bir ağaç Trabzon Hurması diktim buraya.Fakat daha meyveye gelmedi.Kocaman boyu var ama meyvesi yok utanmazın hala...
Onun da yaprakları dökülmeden önce kıpkırmızı oluyor.

İyi Pazarlar dilerim hepinize arkadaşlar..

Tuzla'dan Sevgiler...

6 yorum:

  1. geçen yıldan hatrlıyorum, hurma kurutmanzı...Orduda bir portakal ağacımız vardı. Çiçek açtığı zaman, ayrılamazdım yanında.Portakal çiçeği kokusu babmbaşka bir şey.
    Sevgimle

    YanıtlaSil
  2. Bende mutlu bir pazar diliyorum.cangoyu benim yerime de sevin lütfen benimde Karabaşım var sokaktan geldi.Ama sizin gibi bahçelibir evde oturmuyorum maalesef.Apartman önünde bakıyorum ben ,limon ağacına ve yapraklara bayıldım.Sevgiler
    Esra
    www.esensdollsandpuppets.blogspot.com

    YanıtlaSil
  3. ay çok özendim şimdi bahçelere karşı hep bir zaafım var zaten.......

    YanıtlaSil
  4. Hurma kurusunu geçen yıldan hatırlıyorum.Cango nun gelişi gibi takipciliğim 1 yılı geçmiş benim de :)

    YanıtlaSil
  5. Hurmayı burdada kurutuyorlar önceden soyuyorlar, herhalde sizde öyle yapıyorsunuz...

    YanıtlaSil
  6. Merhaba Meral Hnm.
    Soyduktan sonra kaynar suya batırıp 10 a kadar sayıp sonra açık havadar bir yere asıyoruz.
    Mine

    YanıtlaSil