En iyi huylu kedisi idi dünyanın....

27 Aralık 2011 Salı

Yılbaşı içeceği,Trabzon hurmalarımız ve karanfilli portakallar...





Bugün eve erken geldim.Hava kararmadan şu yılbaşı likörümüze bir bakayım dedim..

Balkonda asılı olan Trabzon Hurmalarımız da kurumuş sanki...

Bir de evin çeşitli yerlerine asacağım karanfiller saplanmış portakallarım vardı,onları da görün dedim...

2 gündür harıl harıl sabun yapmaktayım.O nedenle pek sesim çıkmıyor...

Hepimiz iyi ve sağlıklı olalım inşallah...

Tuzla'dan sevgiler...

3 yorum:

  1. Mine hanım,portakallar çok güzel görünüyor:)
    Bu arada güzel kartınız ulaştı bana,çok teşekkür ederim...
    Kolaylıklar dilerim...

    YanıtlaSil
  2. Ben de keyifle, hergün sabunumu kokluyorum n'aberrrrrrr ;-)))
    Binlerce kez sağol ve var ol.

    YanıtlaSil
  3. aaa ben de yapıp asacağım karanfilli portakal...
    Sabunlarla ilgili gelişen güzel haberleri biz de bekliyoruz...

    Nasıl güzel bir işiniz var Mine Hanım, mis kokulu, temizlik, sağlık vaad eden...

    Sevgimle

    YanıtlaSil