En iyi huylu kedisi idi dünyanın....

30 Mart 2013 Cumartesi

Bodrum Papatyası,Lale,Erengül....

Havanın Maşallahı var. Sabahtan beri gezim gezim geziniyorum (yeni bir deyim buldum galiba) burada. Ilık,bol güneşli havayı bulmuşken içeri tıkılmadım yani. Tabiatın canlanışını izlemekteyim.. Bugün anneleriyle beraber 2 güzel kız geldi buraya beni ziyarete. İkisi de elime doğdular diyebileceğim 2 çok çok sevimli kız. Onların da resmini koydum.Maşallah diyelim kendilerine lutfen. Az önce gittiler ben de biraz dinlenip, bu yazıyı koyup sonra yine dolaşmalarıma devam ederim. Odamın camlarını da sildim bu sabah gelince.Buzlu cam gibi olmuşlar meğer:(Silince anladım. Oh yav dışarısı daha net görünüyor artık.. Ne kaa tembelmişim ben . Küçücük odanın 5 tane penceresi olur mu kardeşim?İşte ben de böyle 2 ay ara ile silerim o zaman. Dün de epey temizlik yaptım bu odada ben.Bahar temizliği gibi bir şey yani.... Yine hafta sonunu ettik. Yarın torunlarımızın günü.. Güzeller güzeli Samandıra'mızdan hepinize çok çok sevgiler..

2 yorum:

  1. İçim açıldı.Fotoğraflardaki çiçekleri görünce.

    YanıtlaSil
  2. Sevgili Mine. Misafirlerine bayıldım. Çiçeklerine iki güzel çiçek daha katılmış gibi geldi bana.:) Bahar temizliğin için de eline sağlık, sıra bana geldi galiba camlar konusunda ben de biraz zorlanıyorum. Dördüncü kattayız zira.:)) Ama kendi kendilerine temizlenmediklerine göre elimden öpecekler yakında.:))Sevgiyle kal. Torunlarınla mutlu bir hafta sonu diliyorum senin için.:)

    YanıtlaSil