En iyi huylu kedisi idi dünyanın....

23 Mart 2013 Cumartesi

Geri gelen kış...

Bugün sabah geldim ki burası buz kuyusu gibi valla. Saat 9.00 olunca kömürcüyü arayıp yarım ton sipariş verdim.Geldi işte.20 çuval kömür yarım ton ediyor. Allah vere de bu sipariş bu kışın son siparişi olsa! Mor çiçekli olan :Vanilya Çiçeği bitkisi.Çiçekleri buram buram vanilya kokuyor. Minik saksılardakiler ise Okaliptus Fidanları. Nikah şekeri yerine ,promosyon vs için kullanılıyorlar. Tülle süsleniyorlar tabii.. O minicik yeni çimlenmiş olanlar ise Fesleğenler oluyor.. Büyüyünce yemeklerimize çeşni olacaklar ablası:) Haftasonu geldi Allaha Şükür. Bu hafta epey yorucu geçti.. Pazar günü torunlarımıza ait. Yarın bakalım neler yapacaklar yine güzellerim benim. Her hafta yeni numaralar oluyor bu çocuklarda.. Allah herkesinkilere çok çok güzel günler göstersin inşallah.. Bazan karamsarlıklar kaplıyor her yanımı..İnşallah ben yanılıyorumdur.. Her şey çok güzel olsun diyerek bitiriyorum. Şirin ilçemiz Samandıra'mızdan çok sevgiler.

2 yorum:

  1. Sevgili Mine seni takip etmek çok güzel.:) Torunumla birlikte gönül verdiğim çiçeklere de seni takip ederek ulaşıyorum.:) Ne olur daha sık fotoğraflarını koyar mısın? Şu doğal güzelliklerin. Sevgiyle kal.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkürler Nilgün Hnm.
      Ben de sizin pastalarınızı gördükçe gurur duyuyorum sizinle..
      Mutfakta harika işler çıkarıyorsunuz..
      Sevgiler..

      Sil