En iyi huylu kedisi idi dünyanın....

10 Aralık 2013 Salı

Cango üşüdü biraz...

14 yorum:

  1. Kıyamam ona:( Allahtan sizin gibi bir meleği var. Sevgiler.

    YanıtlaSil
  2. Oy hava bir garip, karsız tipi var sanki, diren cango!!

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bugün sabah bir battniye daha ekledim yatağına :)

      Sil
  3. oy onun pazen battaniyesini sevsinler.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Eveeeet oğlumuza bir milyoncudan çok şık eşyalar almaktayız Lale Hnm..:)

      Sil
  4. Mineciğim, şu basit evlerden yapabilirsiniz balkona.Dur sana link göndereyim ben.

    O menekşe benim verdiğim mi? çok sağlıklı gidiyor maşallah. Yeni yapraklar da köklendi, onları da vericem sana.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ece'cim evet o menekşe senin verdiğin tabii..
      Sürekli üretiyoz biz de..
      Sağol canım..

      Sil
  5. Bu yılın yeni yıl kartpostallaşma etkinliği blogumda, geçen yılki gibi katılmak isterseniz beklerim :)

    YanıtlaSil
  6. merhaba ne güzel torunlarla olamk.Allah banada göstersin inşallah.Ne mutlu size . sevgiler..

    YanıtlaSil
  7. Ayy.
    Ben de battaniyesini beğendim ana konudan saparak!

    YanıtlaSil