En iyi huylu kedisi idi dünyanın....

18 Nisan 2010 Pazar

Bugün Pazar....


Dün yazmamıştım o iki kedinin kimler olduğunu...Biraz merak edin diye...

Beyaz olan kedi Pamuk...Bir gözü mavi diğeri yeşil...Benim fidanlıktaki odamda 10 gün kadar misafirim olmuştu bu kış başında..Bize öğle yemeklerimizi getiren yemek firmasının kedisiymiş meğer.Oradan kaçmış buraya gelip yüksek bir çam ağacının tepesine tırmanmış.Bir müddet sonra fark ettik.Aşağı indirmek 2 günümüzü aldı.Sonunda açlık ve soğuk sebebiyle indi ve koşarak benim odaya daldı.Ona kum kutusu bulduk,banyoya yerleştirdik.

Burada hiç yabancılık çekmedi.Sonunda bir gün yemek firması elemanı hanım bizim arkadaşa

patronun kedisi kayboldu deyince anlaşıldı.

Sahibini görünce pek sevinerek gitti garibim.

Siyahlı tekir olan kedi de benim Beybi....

Herhalde bu kadar iyi huylu başka da bir kedi yoktur diyorum..Bu kadar yıldır(nazar değer diye söyleyemem) ne bir kimseyi ısırdı ne de tırmaladı yavrucak...

Evimizde onun 2 tane daha arkadaşı var...

Fidanlıktaki nufus ise 8 kedi ve de 6 köpek şeklinde...

İlerleyen günlerde sabunlar ile ilgili de yazacağım..

Tekrar görüşmek üzere...
Haa unutmadan resim de Hercai Menekşeler...

2 yorum:

  1. Annecim! Hercailer de, senin minik misafir de çok güzeller, ama en en eeen güzeli bence Beybi :) Dünyanın en iyi niyetli kedisi :)))

    YanıtlaSil
  2. Evet be canım;hakikaten Beybi'm kadar ciciiiiiii,
    onun kadar iyi niyetli bir kedi varsa gösterir misin bana?

    YanıtlaSil