En iyi huylu kedisi idi dünyanın....

17 Nisan 2010 Cumartesi

Merhaba























Sevgili dostlar,
Epey bir süre düşündükten sonra birden balıklama daldım Blog Dünyasina.Sık sık güncellemek gerekir tabii şimdi bu blogu.İşte beni düşündüren de buydu.Bazan canım hiç bir şey yapmak istemez benim..Fakat birden boş bulunup daldım işte.Uzun süre güncellenmezse şimdiden özürler diliyorum.
Ben emekli bir eczacıyım.
Fidanlıkta çalışıyorum ve orada bir Sabun Atölyem de var.
Sabun yapımı en keyifle yaptığım iş aslında.Yeni çeşitler denemek çok eğlenceli..Bunlar Doğal Sabunlar..Yani içeriğinde katılaştırıcı,raf ömrünü uzatıcı ,köpük arttırıcı,,,,vs gibi kimyasallar yok.
Sadece bitkisel yağlar,sudkostik,esans ve çiçek veya tohumlar var.
Sudkostik sabun bazıdır.Yağların sabun haline gelebilmesi için gereklidir.Tek başına iken tahriş edici bir madde olduğu halde yağlarla karıştırıldığında bu yakıcılığı kalmaz ve tamamen farklı bir ürüne dönüşür:SABUN...

8 yorum:

  1. Blog evini açtığını duyunca hemen geldik Mine'si Teyze. Pamuk karşıladı bizi. O bizim eve gelecekti, sanki Annoya'm öyle demişti bana ama sonra sahibini bulup gitmiş. Sevindikti tabii. Blogun çok güzel olsun, artık burada da sık sık buluşur mis gibi sabunlarını çiçeklerini koklarız
    e mi? Cancan

    YanıtlaSil
  2. Teşekkürler benim güzel oğlum..
    Annoya'na da selamlar....
    Evdeki 3 manyağın da selamları var bu arada unutmadan....

    YanıtlaSil
  3. HAYIRLI OLSUN demeye geldim,guncellenme olmasa bile burada olacagim.Sabunlar ve yetistirilen guzellikleri gorebilmek cok keyifli olacak.

    Simdi ozel mail kutusuna yazmaya gidiyorum.
    Sevgiyle...

    YanıtlaSil
  4. Çok teşekkürler Ece'cim.
    Yaptık işte bir hareket..Bakalım güncelleme konusunda da bu kadar gözü kara olabilecek miyim?
    Zaman gösterecek değil mi?
    Sevgiler...

    YanıtlaSil
  5. Mine'ciğim,
    Gerçekten hayırlı ve de uğurlu olsun. Seveni, izleyeni bol olsun, bir sürü dost kazandırsın. Amiiiin!

    YanıtlaSil
  6. Teşekkür ederim Tijen'cim.
    Ben de Amiin dedim okuyunca.
    Hoşgeldin....

    YanıtlaSil
  7. Blog yazmaya başlayalı iki seneniz dolmak üzere... iyi ki başlamışsınız, keyifle okudum ve fotograflara baktım. Samimi ve güzel bilgilerle dolu. Ellerinize sağlık.

    YanıtlaSil
  8. Teşekkür ederim Tabibinci...

    YanıtlaSil