En iyi huylu kedisi idi dünyanın....

30 Kasım 2010 Salı

Alçılar Çıkmıştır....






Dün yazamadım.
Alçıları çıkarıldı Bülbül'ün.Yeni Röntgen çekilip eskisiyle karşılaştırıldı.
İyiye gidiyormuş.Köyümüze geri geldik biz de.Şimdi 2 hafta böyle duracak açık olarak.15 gün sonra Pazartesi günü kontrol var.
Allahtan hayırlısı inşallah.

-Bu resimde odamızda görülüyor kendisi.
Nasıl büyümüş mü biraz bari?Taşırken epey ağırlaştı serseri.

-Bu da Sekoya Ağacı.Sevdiğim bir ağaç olduğundan ara ara resmini koyarım buraya..:)

-Bu da toprak küp'te ekili bir Muehlenbeckia Bitkisi.Çok dekoratif değil mi?

Hala ev yerleştirmeğe uğraşıyorum bu arada.Fakat ilk haftaya göre epey yol aldım..:)
Yani evimize gelenler oturacak yer buluyorlar artık.:)
Havalar da harika gidiyor Maşşallah.Allaha Şükürler Olsun her şey için...
Hepimize mutlu günler dilerim...

3 yorum:

  1. Hadi bakalım geçmiş olsun, umarım kontrollerde iyi geçer, çok şanslı bir köpüş sizi bulmamış olsaydı kimbilir neler olurdu. Sekoya ağacına ben de bayılırım, diğer bitkiyi ilk kez görüyorum adınıda söyleyemedim, kaç lez tekrarlamama rağmen:)) ama zarifmiş kendisi,sevgilerle...

    YanıtlaSil
  2. Çok sevindim Bülbül'ün iyileşiyor olmasına...

    YanıtlaSil
  3. Çok geçmiş olsun! Kedinin de keyfine diyecek yok doğrusu; keyfi daim olsun.

    YanıtlaSil