En iyi huylu kedisi idi dünyanın....

10 Eylül 2010 Cuma

Bayramın İkinci Günü...






Alışkanlık olsa gerek bu sabah da erkenden uyandım.
Buradaki bahçemizde baktığım kimsesiz kedilerim var.Onlara yem verdim.Sularını tazeledim ve de su kapları yosunlanmış geçen haftadan beri,onları da temizledim.
Ben yokken mamalarını veren bir tanıdık var.Fakat ondan su kaplarını ovmasını da isteyemem tabii.Bunu ben yapıyorum her gelişimde.Bu yaz sürekli kalamadık.
Yanımızdaki boş arsada bir inşaat başlamıştı ondan.Neyse 2 hafta önce bitti ve yeni komşumuz taşındı..Güle güle otursunlar.Güzel de bir ev oldu.

Ben önce arka bahçemizden resimler göstereyim istedim.Çünkü çok gururlandığım bir Sakız Ağacı'mız var.Onu görmenizi istedim.
-İlk resim Reçellik gülüm...Kopkoyu bordo rengi aslında ama burada açık çıkmış...
Misss gibi kokuyor.Küçük olduğundan bu sene sadece 3 çiçek açtı.Seneye herhalde küçük bir kavanozu dolduracak kadar reçelimiz olabilir diye umuyorum.
-İşte Sakız Ağacımızın yakın plan yaprakları..
Yapraklarını ovalayınca buram buram sakız kokuyor yaw..
-Bu da Sakız ağacımızın uzaktan görünüşü..
Öndeki antik görünümlü çeşmeyi de oğlum ve kızım 10 yıl önce bana anneler gününde hediye etmişlerdi yavrucaklarım...
Bu arada Sakız Fidanlarını 7 sene önce Alaçatı'da Metin Gemici isimli sakız sevdalısı bir üretici var.Sadece Sakız Fidanı üretimi yapıyor,ondan almıştım.Kargo ile yolladıydı.Hiç fire vermedi.2 tanesi burada dikili,diğerleri satıldı.Son 1 tane kalmıştı onu da sevdiğim bir dosta hediye verdim.Babam için başsağlığına gelmişti.
Düşündüm ki bu fidana o da babam gibi çok güzel bakacaktır.Onun bahçesine gidince fidancık da mutlu olacaktır.Ünlü olduğu için adını yazmıyorum...
-Bu da kabak budama geçirmiş olan yaşlı Zeytin Ağacımız !!!
Biraz fazla budadı bizim arkadaşlar ama sanırım 2 seneye kalmaz yine bol mahsul verir.Bu ağaçtan topladığım zeytinlerle çok güzel sele zeytini oluyordu ...

Şimdilik bu kadar .Daha bir kaç resim var ama sırada bir bayram ziyaretimiz de var..
Diğer resimleri de yarın gösterebilirim..
Hoşçakalın...

4 yorum:

  1. Hayırlı bayramlar :) Diğer fotoğrafları dörtgözle bekliyorum..

    YanıtlaSil
  2. sakzı ağacınız, reçellik gülleriniz antik çeşmeniz çok hoşuma gitti. Nasıl bir huzur verdiğini tahmin edebiliyorum. Kİmsesiz kedileri için evdeki iki kara kızım adına teşekkür ederim. İyi Bayramlar

    YanıtlaSil
  3. Merhaba Asortik krep
    ve
    Back to Black,

    Teşekkür eder;hayır'lı bayramlar dilerim...

    YanıtlaSil
  4. bu bahçede her şeyin bir hikayesi var, ne güzel.
    pisileri de öperim patilerinden.

    YanıtlaSil