En iyi huylu kedisi idi dünyanın....

24 Eylül 2010 Cuma

Samandıra'ya Geldik...






Merhaba,
Dün akşam tahmin ettiğim gibi o amca (!)gelince yavruma hiiiç sevinmedi.
Tersine çok sinir yaptı evde...:) Neyse sonra yarın sabah gidecek dedim de ferahladı..:)
Yavrum hiç ses yapmadı gece.Havlamadı bile.
Dün eve geldikten sonra kliniği arayıp vet. ile konuştum.Arka bacaklarındaki kuvvetsizliği söyleyince Kalsiyum verin dedi.Ben de ,oğluma kemik ameliyatından sonra verilen, Osteocare tabletlerden birini ezdim ve biraz yemine kattım.O da yedi.Ayağa kalkmakta çok zorlanan hayvan sabah erken yanına gittiğimde beni görünce resmen yerinden çarçabuk kalkmasın mı? Hep ben kaldırıyordum.Çok sevindim.Galiba kolayca atlatacak inşallah.
Sabah da hazırlandık.Yanımıza bol gazete ,yatak ve yastık alıp geldik yavrumla.
Getirdim ofis olarak kullandığım minik odama yerleştirdim.
Baktım yanımdan ayrılmak istemiyor,ben de yastığını masamın altına ayaklarımın dibine koydum.
Şimdi uyuyor.Biraz daha iyileşsin de sıcak bir günde onu leğene koyup güzelce yıkarım.Yavrum çok kirli.Barınakta ayağa kalkamadığı için kakası ve çişi hep karnına değmiş...:(

Bizden haberler böyleyken böyle...
Hoşçakalın..

2 yorum:

  1. İyi olduğunu duyduğuma çok sevindim. Sizin sevginiz ve bakımınız onu iyileştirecek eminim, kendinize iyi bakın sevgilerle

    YanıtlaSil