En iyi huylu kedisi idi dünyanın....

12 Eylül 2010 Pazar

Yağmur,Ayşe'miz üşümüş ve de Yaprak güzeli....






Bugün Samandıra'ya geldim,Pazar olduğu halde.
Torunum gelmeyecekti ondan.
Sabah 9.00 da vatandaşlık görevimi yerine getirdim ve dooooğru buraya geldim.
Hava çok güzel..Seriiiin,yağmurluuuu....Ooooooooh daha ne isterim ki...
-Fındık fidanının yapraklarını gördünüz mü yağmurdan ıslanmış...
-Bu da bizim kazan dairemizin çatısı.İşte o da ıslanmış yağmurdan..Ne güzel.
-Kedilerimizden Ayşe'miz üşümüş yavrum.Kendileri için hazırladığımız yataklardan birine girip yatmış..Bunlar bütün yaz boyu hep taşlara serilip yatıyorlardı...
-Bu da yeni Nikah Şekeri yerine Kolyos çiçeğimiz.Bu hafta web sitemize eklenecek inşallah.Küçük yapraklı Kolyos vardı zaten,bu da onun iri yapraklısı...-
Biraz önce Doğal Mum yaptım 2 tane..Doğal Mum da neyin nesi demeyin.
Piyasadaki tüm mumlar petrol türevi olan hammaddelerle yapılıyor.Parafin,Stearik Asit gibi...Tabii bunlar da yanarken ortama bazı maddeler veriyorlar allah razı olsun...:)
Halbuki Doğal Mum'da sadece Zeytinyağı ve Balmumu var...Bu bir deneme idi.
Hele bir donsun da yanışını da izleyelim..:) Memnun kalırsam imalatına hız veririm ...
Bizden haberler böyle...

Allah bu güzel ülkeme ve halkımıza yardım etsin,yüzümüze baksın ....
Çocuklarımıza ve onların evlatlarına da yardım etsin inşallah diyorum..

Yarın çok güzel bir güne uyanırız inşallah...
Sevgiler Samandıra'dan hepinize.

2 yorum:

  1. Geçende Oya Hanım eskiden evlerde yetiştirilen şimdilerde gözden düşen bitkileri yazmıştı, yaprak güzeli de o soydan işte!
    Ama ne güzel olmuş, bu güzel! :))

    YanıtlaSil
  2. Evet Ekmekçikız.
    Ben de severim kendisini....

    YanıtlaSil