En iyi huylu kedisi idi dünyanın....

4 Eylül 2010 Cumartesi

Konuklarım vardı dün...



Bu post 4 Eylül 2010 Cumartesi sabahı 9.30 da yazılıyor.
Fakat eminim bilgisayarım bunu 3 Eylül Cuma olarak gösterecek.Öğleden sonra yazdıklarımı doğru gösteriyor.E her gün de öğleden sonra yazamam ki ama aaaa...
Neyse..Dün konuklarım vardı.Yani 3 Eylül Cuma günüydü..
Öğleye doğru geldiler.Oyacan,Çiğdem ve Elif.
Çok güzel bir gündü bence.
Sohbet,az dolaşma,çay,kahve, vs..
Saat 16.00 ya doğru yola koyulduk peş peşe.
Bu resim de havuzun yanında Elif kurbağaların resmini çekmeye çalışırken...
Atölye beni bekliyor.
Bugünkü programda 3 Kg. Damla Sakızlı Sabun ve de bir o kadar da Lifli Sabun var.
Stoklara bakıyorum,hangisi azaldıysa onu yapıyorum zaten.
Hepimizin günü güzel geçsin diyerek uzaklaşıyorum...

3 yorum:

  1. Bana da çok keyif verdi dünkü gün, her zamanki gibi! Biberleri bu sabah çok lezzetli bir hale soktum. Fesleğenlerimi daha ellemedim. Gidip gelip anasonlu sabunumu kokluyorum. Anladı yani herkes yine bahçeden, sabun atölyenden küçük çapta bir soygun düzenlendiğimi ;) Herşey çok güzeldi Mine'si, zaten senin varlığın içimi rahatlatıyor.

    YanıtlaSil
  2. Canım Mine' cim, mis gibi kokuyor ortalık.

    Tekrar sağol varol her şey için.

    YanıtlaSil
  3. Teşekkürler benden arkadaşlar..
    Biliyorsunuz Tanrının unuttuğu bir yerdeyiz fidanlık olarak..Sizlerin gelişi çok hoş oluyor doğrusu..

    YanıtlaSil