En iyi huylu kedisi idi dünyanın....

4 Ekim 2010 Pazartesi

Fujer Türleri,vs...






Sabah gelince benim Bülbül oğlum beni sevinçle bir karşıladı ki...
Dün yoktum diye özlemiş oğlum annesini demek..:)
Ben bu serseriden nasıl kurtulacam yaw...Hiç bilmiyorum valla....
Bugün konumuz Fujer'ler..Yani Aşk Merdiven'leri....
-Fakat onların yanına giderken bir de baktım ki ne göreyim!
Bu sene bizim minyatür Kumkuvat'ımız (Kamkat) coşmuş valla..Meyvesi çok bol yani...
Boyu ise 1 metre.Hadi yaşadın O.... dedim.

Artık link vermeyi öğrendim.Cumartesi günü Link Verme Kursu aldım da bir arkadaşımdan..Bundan sonra yerli yersiz link vermeler bende.....:)

Sonra gelelim Aşk Merdivenlerinin çeşitlerineeee...
-Bu ilk Aşk Merdiveni en çok görülen tür.
-Bu da Tül Fujer denen nispeten nadir bir türü.
-Bu ise benim en sevdiğim Venüs Saçı denen Adiantum Capillus Veneris..Harika bir Fujer olup pek fazla bilinmez..

Bugün çok güzel serin ve güneşli bir hava var.Harika.
Dün akşam da güzelce yağmurumuz yağmış,yani bugün dış mekan sulama işimiz de yok.Bizden mutlusu yok Allaha Şükürler olsun.

Sizlere de güzel ,mutlu bir gün diliyorum.
Hoşçakalın.

2 yorum:

  1. O.....'da bir keyif bir keyif. Smiling from ear to ear, yani nasıl derler ;)))))))

    YanıtlaSil
  2. Kamkatları çok severim :) yetiştirdiklerim var..Reçeli çok güzel oluyor.

    YanıtlaSil