En iyi huylu kedisi idi dünyanın....

13 Kasım 2010 Cumartesi

Şundan,bundan....






Bu sabah 8.30 da Samandıra'dan yola çıktık Şaşkınbakkal'a doğru.
Bülbül Efendi de yanımızda.Yeni bir bahçe düzenleme işi vardı Suadiye'de.Önce oraya uğradık.Arkadaşım çiçekleri,toprakları vs. arabadan aldı.Ona yapılacak işi gösterdikten sonra Bülbül Efendi ve ben gittik Vet. Kliniğine.
Alçıları açtı bir ağbi.Yara,bere vs yok.Alçılarla yürümesi nasıl dedi.Gayet iyi dedim.Tekrar yeni bir cici alçı yaptı.Ayakları açılınca yavrum hemen onları yaladı.Özlemiş çocuk ayacıklarını besbelli...:)
Neyse oradan Suadiye'ye ağbiyi almaya gittik.Biraz bekledik,o da işini bitirdi ve tekrar köyümüze geri geldik....1 hafta sonra anlaşılacakmış bakalım alçı başarılı mı oldu...İnşallah başarılı olur...

-Sabun kurutma raflarımızdan birini görüntüledim.Bunlar daha 2 hafta kuruyacaklar böyle sonra da paket yapılacaklar.
-Dışarı çıkıp kısa bir tur attım etrafta.Sedir'in bir dalını yakın plan çektim!
-Bu da Alacalı Süs İğdesi.Adında İğde geçiyor ama meyve vermez.Bunun bir de düz yeşil yapraklı olan cinsi var,o meyve verir ama iğdenin meyvesi ile ilgisi yok.
Bunlar çalı tipi süs bitkileri böyle işte...
-Bu da arazinin ortasından geçen (!) caddeden bizim tarafa giden yol..
Güzel bir Sonbahar görüntüsü ....
Hava da tam Limonata gibi bugün.
İyi hafta sonları herkese...

6 yorum:

  1. Haftaya Bülbül'den iyi haberler için dua ediyorum.

    Sabunlar harika görünüyor. Ağaçlar içinde yaşıyor olmanız da imrendirici. Güle güle ve sağlıkla oturun.

    YanıtlaSil
  2. Merhaba Begonvilli Ev ,
    Bülbül'üme güzel dualar eden dostları çok seviyorum...:)
    Sağolun.

    YanıtlaSil
  3. sabunlar çok ilginç.
    ziyaretine gelmek istiyorum birgün.
    bahçeni çiceklerinide çok merak ediyorum..
    sevgiler...
    bayramınıda şimdiden kutluyorum..

    YanıtlaSil
  4. Sevgili Asortik Krep ve Zeeynep merhaba,
    Teşekkür ederim.
    Beklerim ve de çok sevinirim Zeeynep Hnm.
    Hepimize kansız (nasıl olacaksa),zulümsüz ve de güzel Bayram'lar dilerim.

    YanıtlaSil
  5. Kurban Bayramı'nın İslam'a ve insanlığa barış, sevgi, hoşgörü getirmesini diliyor, sizin ve ailenizin bayramını kutluyorum. Sevgilerimle...

    YanıtlaSil