En iyi huylu kedisi idi dünyanın....

20 Kasım 2010 Cumartesi

Taşınmak Zor İş..



Merhaba...
Bayram tatili bizim için evden taşınmaya yaradı..
Epey kolayladık çok şükür allaha.Bir kaç ufak tefek alınacak eşya kaldı o kadar.
Artık Tuzla'lı olduk tamamen...:)
Fakat kendime kızdım valla..Ne kadar çok ve gereksiz malzeme biriktirmişim meğer evde 21 yıldır..Bir çoğunu dağıttım ihtiyacı olanlara...
Şu an Tuzla'daki salonda fazla miktarda açılmamış koli var fakat ben oturmuş burada çene çalıyorum..:)
Verilmiş ortak kararımız her gün 1 veya en fazla 2 koliyi açıp yerleştirmek eşimle.Karar nasıl ama?Tam tembel işi değil mi?
Kendimizi yormayacağız diye sözleştik...

Bu resim de sabah uyanınca yataktan görünen manzara...
Hadi bana müsaade...

6 yorum:

  1. kolay gelsin.uyanınca yeşil bir ağaç görmek güzel.

    YanıtlaSil
  2. En iyi kararı vermişsiniz Mine Hanım, iş kaçmaz ama keyif kaçabilir, boşverin keyfinize bakın:)
    Güle güle, sağlıkla oturun yeni evinizde, huzurlu günler geçirin inşallah.
    Sevgiyle...

    YanıtlaSil
  3. hayırlı olsun, güle güle sağlıkla oturun inşallah, selamlar. :)

    YanıtlaSil
  4. Güzel dileklerinize çok teşekkür ederim..
    SEVGİLERİMLE.....

    YanıtlaSil
  5. Sağlıklı, hayırlı, bereketli, güzel, torunlu,
    kalabalık, muhabbetli günlerde oturmak nasip olsun. Sevgilerimle..

    YanıtlaSil
  6. Keyifle yerleşmeni tadı bir başkadır,iyi günlerde oturun.Sevgiler...

    YanıtlaSil