En iyi huylu kedisi idi dünyanın....

24 Mayıs 2010 Pazartesi

Beyaz Nilüfer,İpli sabunlar,Havlu püskülü vs...






Sabah epey dolaştım fidanlıkta.Makinam da yanımdaydı :)
Yağmur bize çok yaramış diyebilirim.
-Havlu Püskülü diye (=Deutzia Gracilis) çalı türü bir bitki vardır.Bu mevsim çiçeklerini açar.Hakikaten, bu türkçe olan ismini kim verdiyse bu bitkiye onu kutlamak lazım.Eskiden havluların püskülü olurdu,aynen böyleydi işte o püsküller vallaa..Neyse bu Havlu Püskülünün çiçeklerinde bir arkadaş dolaşıyordu..Bal mı alacaktı ne..Onu da gösteriyorum size.Dikkatli bakın göreceksiniz.
-Mürver Sabunumu geçen gün yükleyememiştim ya..Bu sabunun içindeki Mürver Çiçekleri de bu yılın yeni mahsulün çiçekleri ayrıca.Tek bir tane ağacın çiçeklerinden neler yaptık..Şurup,Reçel ,Sabun derken hepsine yetti..
-Geçenlerde İpli Sabunlar yapmıştım duşta ipinden asıyorsunuz ve kolayca kuruyor sabun iş bitince..Onları da görüntüledim.Yakında bir arkadaşıma gidecekler (?)
-2 senedir yaşayan bir çeri domatesim var saksıda ona bir maşallah rica ediyorum.Rekor kırıyor.Bütün kış meyve yaptığı yetmedi yazın da devam ediyor kaldığı yerden yavrucak...
-Beyaz Nilüfer çiçek açmıştı,hemen resmini çektim.Öğleden sonra Nilüfer'ler çiçeklerini kapatırlar çünkü..Ama ertesi sabah tekrar açarlar..
Şimdilik hoşçakalın...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder