En iyi huylu kedisi idi dünyanın....

6 Mayıs 2010 Perşembe

Exacum affine...


Bugün size çok sevdiğim bir ev bitkisini tanıtmak istiyorum.Ben çok severim de ondan.Exacum affine..Türkçe ismi yok maalesef..
Minik minik mavi çiçeklerini bütün sene açar.Çiçekleri kokuludur.Kakao gibi kokar.Güneşi çok sever,pencere önüne konmalıdır.Mayıs-Eylül arası balkonda durursa daha da güzel olur..İşte resmini de görüyorsunuz..Ben gidiyorum işimiz çok..Yine görüşmek üzere herkese sağlıklı,güzel günler dilerim...

6 yorum:

  1. hem güzel hem kakao gibi koku :)
    kışın kapalı balkonda üşür mü acep?

    YanıtlaSil
  2. Nalan Hn. merhaba,
    Kışın oda içinde durabiliyor sadece.Sıcağı seviyor..Şimdi bu bitkinin de nikah şekeri yerine verilecek minik saksıdaki örneklerini üretmeye başladık..Saksılar minicik olunca bitki sanki daha sevimli olacak gibi..Her şeyin küçüğü sevilir derler ya...:)Bir de Kuzguna yavrusu şahin gibi görünürmüş de derler değil mi?

    YanıtlaSil
  3. Ne güzel gerçekten Mine'ciğim!
    Zaman içinde ilerletiyor insan fotoğraf işini merak etmeyesin. Sen bile şaşıracaksın gelişimi gördükçe.)

    YanıtlaSil
  4. Bunun adını Mine'nin Mini'si koydum anîden. Bundan böyle bu isimle anıla!!

    YanıtlaSil
  5. aaaaaaaaaaaa çok güzel bir isim wallaa Ece'cim..Sevdim beeen bunu...

    YanıtlaSil
  6. iran menekşesi..

    YanıtlaSil