En iyi huylu kedisi idi dünyanın....

4 Mayıs 2010 Salı

Salı günümüz...






Sabah 8.00 de geldim.
Şimdi bakıyorum saat 12.00 olmuş bile.Neyse ben bugün 4 Kg Lavantalı Sabun yaptım.Çok da güzel oldu.Aslında güzel olup olmadığı yarın sabah belli olacak fakat görünüşünden artık insan az çok sonucu anlayabiliyor.Yani kıvamıııı,kokusuuuuuu,görünüşüüüü filan çok hoş duruyor da ona dayanarak bu kadar emin oluyor insan.Şimdi üzerleri havlularla örtülü olarak atölyemizde uslu uslu dinleniyorlar.Benim sabunlar soğuk sistem denilen usul ile yapılanlardan.Şu an sabunlaşma devam etmekte.Havlu ile örtmemizin sebebi de o ısıyı çabucak kaybetmesinler diye.Yarın sabah geldiğimde kalıplarından çıkacak kadar katılaşmış olacaklar.Bugün yağ idiler,yarın sabun olarak karşımızda olacaklar.Bu çok hoş bir mucize bence.Sürprizlerle dolu bu sabun yapım işi..Başkasına çok sıkıcı gelebilir,fakat ben çok seviyorum.
Atölyemizin resmini de çektim.Biraz dağınık oluyor genelde ama ben aradığımı şıp diye buluyorum.Eğer düzelttim diye biri gelirse işte o zaman yandım yani..
Bahçede dolaşıp çektiğim resimler de var..Hadi ben kaçtııım..(Bu da aynen -Behlül kaçar gibi oldu yaw....

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder