En iyi huylu kedisi idi dünyanın....

18 Ağustos 2010 Çarşamba

Acı Biberler,Oya'lar v.s....






Biraz önce (saat:11.30 şu an) dolaştım etrafı.
O manyakların yanına gitmiyorum ki çıkaracakları sesleri bizim merkepler duyup azmasınlar diye.Sabah zaten temizlik görevimi yerine getirdiydim..:)

-Küçük havuzumuzun birinde sadece Su Vanilyası denen bir havuz bitkisi var.O bitki bütün kış karda,kıyamette hep çiçek açtı.Çiçekleri beyaz ve miss gibi Vanilya kokuyor.Yazın çiçek açmaz sanıyordum ben.Aaa açmış..Resmi çekerken dikkat etmedim.Kendi gölgemi de çekmişim meğer...:)
-Oradan gittim Oya Fidanlarının yanına.Bizde sadece 2 rengi var.Eflatun ve Gülkurusu.
Beyazı da oluyor fakat bizde yok maalesef.Dayım var benim yaşlı fakat bahçeye çok meraklıdır.Onların yazlık evin bahçesinde varmış.Bana tohum toplayacaktı bu yaz.Getirirse hemen ekeriz onları.Önümüzdeki yaz da açarlar zaten.Oya (=Laegerstromia indica) çok çabuk büyür ve çiçeğe gelir.
-En son da Süs Biberlerini gördüm.Çok hoştular.Tam Galatasaray fanatiklerine göreler şu an.Sonra hepsi kızaracaklar ama..
Ben Fenerbahçe'liyim.Fakat takımı say deseniz ....:(

Şimdilik hoşçakalın...

2 yorum:

  1. Ben de bayılırım oya ağaçlarına, herhalde bir isim bir çiçeğe bu kadar yakışır. Beyazı da ayrı güzeldir adının hakkını verircesine.Bu arada bloğunuza bayılıyorum söylemişmiydim, sevgilerle...

    YanıtlaSil
  2. Teşekkür ederim Bilge ve Annesi.

    YanıtlaSil