En iyi huylu kedisi idi dünyanın....

16 Ağustos 2010 Pazartesi

Arda ağbisinin cimcimeleri....




Sabah gelince büyük bir temizlik faslından sonra yerime oturabildim ancak şimdi..
Feci batırıyorlar bunlar ortalığı.Bebek gibi aynı.
Yem olarak da artık kuru mamaya geçtik.Süt ile ıslatıyoruz kuru mamayı.
Arda'ya da büyük eğlence oldu bu yavrular.Evden çıkınca doğru onlara bakmaya koşuyor.

Ben bugün az durabileceğim burada.Evde bir usta işimiz var o sebepten erken gitmem lazım.
Önce sebzelerime bakacağım tabii her gün olduğu gibi..

Hoşçakalın diyorum.

4 yorum:

  1. ah herşeyin de küçüğü güzel.
    ama bu kadar dişi çok büyük de sorun demek. kısırlaştırılmaları da gerekecek ileride :(

    YanıtlaSil
  2. İnşallah şansları da güzel olsun tatlılarımın...

    YanıtlaSil
  3. ay ben bunları yerim:))))))
    iyi ki bende değiller kıyıp da hiçbirini veremezdim sonra da kafayı üşütürdüm onlar beni yerdi:)))ne olacak şimdi bunlar, hiç talipleri çıktı mı bari:(((talipleri çıkmazsa ne olacaklar bebeler?
    bende de üç köpek var:))))ikinciyi bir sene önce sokaktan buldum aldım, üçüncü de yeni geldi sokaktan:)))))

    YanıtlaSil