En iyi huylu kedisi idi dünyanın....

26 Ağustos 2010 Perşembe

Alacalı İlex...ve İpeklerimin son resmi





-Biraz önce İpeklerimin yanına gittim.Kudurup duruyorlar bir de bol miktarda ortalığı batırıyorlar.Dün öğleden sonra 3 tanesi barınaktan çıkıp gelmesinler mi yanımıza....Çok korktum .Eğer bizim yanımıza değil de Merkeplerin oraya gidip kapıların altından onların yanına girselerdi yanmıştık....Allah korudu yavrularımı şükürler olsun.Onlara nasıl yuva bulacağımı bilmiyorum.
-Dolaşırken şu İlex'i gördüm.Çok şık çalı türü bir bitkidir.Yaz kış yapraklıdır en güzel tarafı.İlkbaharda çiçek açar sonra da kırmızı renkte boncuklar yapar.Bunun yeşil yapraklısı da var fakat alacalı olanı daha dekoratif değil mi?
-Diğer resimdeki Şampuanlar da erkekler için.Mor Şampuanımızdan farkı rengi ve kokusu.Tarçın,Karanfil,Zencefil ve Ardıç kokularının bir karışımı..Güzel kokuyor bence.Ama tabii Kuzgun'a yavrusu Şahin gibi görünürmüş ya..:)
Veya başka bir deyişle:Oklu kirpi yavrusunu Pamukçuğum diye severmiş de denilebilir bu duruma.
Fakat tek Şampuan etiketimiz olduğu için üzerinde saçını yıkayan bir KADIN resmi var:)Onu da çözmemiz lazım.Yakında hallederiz sanıyorum.
Şimdilik herkese serin kalın diyorum.

9 yorum:

  1. tarçın,karanfil...
    kokularını çok severim...
    ilex..kokina ile aynı şey midir? merak ettim ben Mine...

    serin kalın.....ne güzel bir dilek:)
    sevgiler

    YanıtlaSil
  2. ipekler çok güzel bebekler:))) veterinerlere fotoğraf bıraktınız mı yuva bulmaları için?
    ipeklerin cinsi nedir peki, belki ben de buradan yardımcı olabilirim, bizim veterinere sorabilirim:)

    YanıtlaSil
  3. Merhaba Cepaynası,
    İlex ve Kokina farklı bitkiler.Zaten yarın Kokinayı resimleyip tanıtacağım.

    Acemihobici size de merhaba,Sadece bizim veteriner gördü onları aşılarını yaparken.Fakat bir cins köpek furyası var ya...Bu garipler cins olmadıkları için çok şanslı değiller galiba.:(
    Sizin veterinere de sorsanız çok hoş olur belki 1-2 tanesi iyi bir yerlere gider..İnşallah diyorum.Teşekkürler ilgilendiğiniz için.

    YanıtlaSil
  4. evet, cins furyasına sinir oluyorum ben...bende üç köpek var, bir tanesi sokak köpeği diğerini de sokaktan bulup aldım yine, cinsi ne bilmiyorum...sadece ilk aldığım Bıdık terrier...

    cinslerini sorarken aslında şunu sormak istedim ben, büyük cins mi olacaklar...evde mi yoksa bahçede mi barınmaları daha uygun...ben 4 senedir fethiyede yaşıyorum...burada insanlar bahçeleri için köpek istiyorlar...ama herkes bakmıyor alıp da sokağa atan da var, sokağa atmayıp hergün önüne kuru ekmek koyan da var, ben besliyorum yine öyle gördüklerimi:(

    cins olarak büyük mü küçük mü olduklarını bana söyle, kaç aylıklar, kaçı kız kaçı erkek...ona göre ben veterinerime sorucam...eğer olursa onları ingilizlere vermeye çalışıcam çünkü onlar çocukları gibi bakıyorlar köpeklerine:)

    en kötü ihtimalle burada harika bir barınak var son çare olarak onu düşünürüz...barınak demeye bin şahit ister...otel gibi...veteriner harika...bakıcılar harika...bütün köpeklerin ayrı evi, balkonu ve balkonunda minderi var, ağaçların içinde...bütün cinsler birbirinden ayrı, sürekli giderim oraya...ingilizler yardım ediyor barınağa...her gittiğimde köpekler alınmış oluyor...ve her gelene vermiyorlar asla köpekleri...bakacaklarına inandıklarına veriyorlar...çoğunlukla ingilizler alıyor zaten...ama dediğim gibi son çare olur bu...
    öptüm...

    YanıtlaSil
  5. Merhaba Acemihobici,
    Veterinerimizin görüşü bunlar orta büyüklükte sokak köpeği olacaklarmış.Yani kurt veya kangal gibi kocaman olmazlarmış.5 tanesi dişi,1 tanesi de erkek.İlk aşılarını oldular.Yani ilk gençlik aşısı ve parazit tableti.Hepsine kimlik karnesi çıkardı veteriner.İsim koymadım.Aşı tarihleri işlendi.Önümüzdeki hafta da 2. aşılarını olacaklar.
    Ah sizin de dediğiniz gibi iyi bakacak kimselere sahiplendirsem ne mutlu bana..
    İlginiz için tekrar sonsuz teşekkürlerimle..
    Cevabınızı bekliyeceğim..
    Sağlıklı,güzel günler dilerim.

    YanıtlaSil
  6. Acemihobici bir şey unuttum.Bunlar bahçede durabilirmiş.Vet. söyledi.

    YanıtlaSil
  7. arkadaşım, hiç merak etme en kısa zamanda bizim vet. ile görüşücem. ama sadece telefonla görüşmek istemiyorum, kliniğe gidip bloğuna girip ipeklerin fotoğraflarını da göstermek istiyorum...zaten bu gerekiyor, çıktı almamız lazım bu resimlerden bir tane...şu anda çok şükür ki çok küçükler daha...doluşup buraya gelmeleri onları çok hırpalar hele bu sıcaklarda...inşallah bir ay içinde falan yuvaları olur...imkanım olsa birini ben alırdım ama üç köpeğim var dördüncüde ev sahibi manyak der artık ve evden atar diye korkuyorum:((((
    elimden gelen herşeyi yapıcam inan...

    YanıtlaSil