En iyi huylu kedisi idi dünyanın....

24 Ağustos 2010 Salı

Bizim Meşe Ağaçlarımız..




Bizim Samandıra'daki fidanlığımızın çevresinde büyük Meşe'lerimiz var.Fakat tatilde gittiğimiz otelin bahçesindeki Meşe çok farklıydı.
Bizim meşelerden bir kaç yaprak aldım ,bir kaç da meşe palamutu aldım.Oradaki ağaç ile çok farklı değil mi?
Internetten onu araştırıp türünü bulacağım.
Hava rüzgarlı, benim de keyfim yerine geldi çok şükür.
Minik bebekler birazcık büyümüşler yokluğumda.Çok tatlılar aslında ama komşularımda iş yok.Yani hepsi de hayvan düşmanı...:(
2 Kg Yeşil Çay Sabunu ve de 20Kg da Şampuan yaptım bu arada sabahleyin.
Şampuanın yeni bir versiyonu yapıldı.(Erkekler için bu koku ve renk seçilmiştir.)
Renk :Portakal rengi
Koku:Tarçın+Zencefil+Karanfil+Ardıç
Güzel oldu.Bugün pişirdim.Yarın da şişelenecekler...
Buradan haberler bu kadar.
Hoşçakalın,serin serin kalın...

1 yorum: