En iyi huylu kedisi idi dünyanın....

13 Ağustos 2010 Cuma

Bize böyle de bir güzellik yaptılar....:((



Dün sabah geldiğimde bizim buradaki koca Merkeplerimiz hepsi bir ağızdan,koro şeklinde ,havlıyorlar.Böyle bir şey hiç olmaz.Sadece üst baş dökülen,hırpani görünümlü bir arkadaş fidanlığın kapısında peydahlandığında oluyor.Bir de aşırı muhafazakar (kara çarşaf giymiş) bir kadın var tanıdığımız,o geldiğinde de çılgın gibi havlar bunlar.
Ne oldu diye etrafa bakınırken birden gördüm bu kardeşleri..Parçalanmış bir de koli duruyordu yanlarında.Anlaşılan bu koliye tıkıştırılıp,en kötüsü de annelerinden ayırtılıp,getirilip bizim fidanlığın önüne bırakılıp kaçılmış.Daha önce de oldu ama bir veya iki tane oluyordu sayıları.Bu sefer tam 6 taneler.
Ne yapacağımı şaşırdım.6 köpek daha sahiplenirsem beni burada komşularımız yaşatmazlar.Zaten hali hazırdaki nufusu bile her fırsatta dile getiren ,çok hayvansever,komşularım var.
Geçen sene de acı bir olay yaşadık.Bir tanesi gece dolaşırken belediyenin ekiplerinin bıraktığı zehirli kıymadan yemiş.Gelmiş arkadaşlarının yanında titreye titreye ölmüştü..Sabah gelince gördük.Arkadaşlarını uzaklaştırıp Fındık'ı gömmek için epey zorlandık.O günden beri akşam gezmelerinde fidanlığın dışına çıkamasınlar diye bütün aralıkları da tıkadık zaten.
Şimdi sizden bana bir akıl vermenizi rica ediyorum.Ben ne yapacağım bunları?

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder