En iyi huylu kedisi idi dünyanın....

14 Ağustos 2010 Cumartesi

İpeklerim bugün ne yapıyorlar?



İpeklerim'e dün bizim burada çalışan bir bahçıvan arkadaşımız barınak yaptı tahtalardan.Onları da fidanlığın içine aldık.Terk edildikleri yerde her türlü tehlike vardı .Ezilmeee,sapıklar tarafından hırpalanmaaa ve yanımızdan geçen dereye atılma vs gibi.Barınağı da bizim koca Merkeplerin onları göremeyeceği ve seslerini bile duyamayacağı bir köşeye yaptık.Burası bekçimizin evinin arkası oluyor.Böylece Arda'ya da güzel bir eğlence çıktı.İkide bir gelip bana yavrularımız acıktı diyor.
Dün Veteriner amcaları gelip onların Parazit haplarını verdi ve de gençlik aşılarını yaptı.Karneleri de var artık.5 tanesi dişi,1 tanesi de erkekmiş.Şansa bakın bendeki..:)
15 gün sonra ikinci gençlik aşılarını olmaları gerekiyor.
Bu sabah itibariyle kuru mama (süt ile ıslatılmış) yemeye başladılar.Hem de kapış kapış..:)
Resimde de uyurlarken görülüyor.
Tek kusurları barınaklarını çok çabuk kirletmeleri.Altlarına bol gazete seriyorum.
2 saat geçmiyor ki gazeteler berbat...Bu görev benim tabii.Sadece yarın Pazar ve ben torunumu misafir edeceğim için fidanlığa gelmeyeceğim.Bu işi acaba kimden rica etsem diye bugün kara kara düşünmekteyim valla...
İpeklerim'i çok seviyorum..
Allah şanslarını açık etsin diyorum..
Hoşçakalın.

2 yorum:

  1. Çok şirinler ve iyi ki sizin gibi insanlar var. Bunlar ve bunlar gibi korunmaya muhtaç yavrucuklar kimsenin umurunda değil. Arada bir hayvansever iyi insanlar çıkıyor. Orada olsaydım seve seve yardımınıza koşardım. Şansları açık olsun.

    YanıtlaSil
  2. Begonvilli Ev,
    Teşekkürler,yardım etmiş kadar oldunuz.Sağolun.

    YanıtlaSil